بیرانوند: همه می‌دانند پرسپولیس مدعی قهرمانی است/ برای مردم ایران می‌جنگیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند
بازیکن پرسپولیس می‌گوید همه تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند که تیمش از مدعیان قهرمانی است. 

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بازیکن تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ۴ سال اخیر نتایج خوبی در این رقابت‌ها گرفتیم و همه می‌دانند که پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است و این را در چند سال اخیر نشان داده‌ایم. ما برای برد آمدیم و این سه امتیاز ما را برای صعود به دور بعد امیدوار می‌کند. ما تیمی هستیم که نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گرفته‌ایم. ما از نظر فنی تیم حریف را آنالیز کردیم و می‌دانیم چه بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم با دعای مردم و با نظم بازیکنان، این بازی را ببریم و مردم ایران را شاد کنیم.

 

بیرانوند خاطرنشان کرد: ما دو سال خیلی خوب در این رقابت‌ها داشتیم و سال دوم که به فینال رفتیم، پنجره نقل و انتقالات تیم بسته بود اما توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. امسال بازیکنان باکیفیت زیادی اضافه شده و هواداران انتظار دارند نتایج بهتری کسب کنیم. ما در سه جام حضور داریم در لیگ ایران ما دو بازی در پیش داریم اما می‌دانیم قهرمانی دست خودمان است. در جام حذفی هم در نیمه نهایی حضور داریم و این نشان دهنده این است که بازیکنان سال سختی را پشت سر می‌گذارند و در این شرایط خستگی ایجاد می‌شود. ما می‌دانیم هر چهار روز یک بار باید بازی انجام دهیم اما مربی به ما روحیه می‌دهد و می‌دانیم که همیشه باید بجنگیم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: به قول برانکو ما آمدیم لذت ببریم و به این خاطر پا پس نمی‌کشیم. برای مردم ایران می‌جنگیم تا آن‌ها را خوشحال کنیم. با روحیه‌ای که داریم می‌توانیم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

 

بازیکن پرسپولیس در پایان اظهار کرد: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است. مربی با دانشی اینجا کار می‌کند. من دنبال این بودم تا بیشتر دیده بشوم چون در پرسپولیس بیشتر دیده می‌شوی. من دو سال خیلی خوب پشت سر گذاشتم. و عناوین زیادی با پرسپولیس در دو سال اخیر کسب کردم.

 

پس از جام جهانی روسیه پیشنهاداتی به من داده شد اما چون پرسپولیس نمی‌توانست بازیکن بگیرد و صحبت‌هایی که با برانکو انجام دادم تصمیم گرفتم بمانم. او به من گفت بازی‌های مهمی پیش روی پرسپولیس است و نباید عجولانه تصمیم بگیری. بعد از آن اتفاقات، بهترین اتفاق‌های زندگی من زمانی بود که در پرسپولیس بودم. من همیشه آرزو داشتیم در یکی از تیم‌های مطرح اروپایی بازی کنم. الان هم با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد، خیر باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------