عباسی ملکی: توفیقی باید پاسخگو باشد/ قرارداد شفر توسط مدیرعامل بسته شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در خصوص رقم قرارداد برخی بازیکنان باید توفیقی پاسخگو باشد. 

به گزارش مهر، عباسی ملکی در خصوص قرارداد ساشا شفر گفت: قرارداد او و برخی بازیکنان خارجی توسط توفیقی بسته شد و او باید پاسخگو باشد.

 

وی تاکید کرد: در زمان ما هر بازیکنی را که شفر مد نظرش بود تلاش کردیم جذب کنیم اما اینکه بازیکنی به طور مثال مثل بویان مصدوم بوده است یا خیر ما از آن بی اطلاع هستیم و مدیرعامل و معاون او باید پاسخگو باشند. 

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در قرارداد شفر بندی وجود داشته که باشگاه بتواند به راحتی قرارداد او را فسخ کند گفت: چنین چیزی وجود نداشته و ما اعتقاد داشتیم شفر به تنهایی بتواند تیم را به جایگاه واقعی اش برساند. البته شفر هم همانند همه مربیان قول قهرمانی نداد و ما هم از او چنین انتظاری نداشتیم.

 

عباسی ملکی در ادامه گفت: قرارداد شفر توسط مدیرعامل بسته شد و او در جریان تمامی بندهای سرمربی تیم بود و حالا او باید پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که اعضای هیئت مدیره تا چه حد می‌توانستند در تنظیم قرارداد شفر و پسرش دخالت کنند، گفت: وظیفه ما این بود که به مدیرعامل کمک کنیم تا با شفر قرارداد ببندد اما اینکه چه بندهایی در آن وجود داشت خود مدیرعامل وقت بیشتر از همه در جریان بود.

 

ملکی در پاسخ به این سوال که چرا امروز به ورزشگاه آمدید و زمانی که عضو هیئت مدیره بودید زیاد به استادیوم نمی‌آمدید، افزود: من امروز به عنوان یک هوادار به ورزشگاه آمدم و امیدواریم استقلال در این دیدار بتواند موفق باشد.

 

 عضو هیئت مدیره پیشین استقلال در خصوص سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: او از خانواده استقلال است. تجربه زیادی دارد و امیدوارم بتواند در کار سرمربیگری موفق باشد.

 

 وی خاطرنشان کرد: ما زمانی که عضو هیئت مدیره بودیم تمام تلاش خود را بکار بستیم تا استقلال موفق باشد اما اتفاقاتی رخ داد که استقلال نتوانست به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

 

ملکی تصریح کرد: امیدوارم استقلال بتواند با پیروزی برابر الدحیل صعودش به دور بعد را قطعی کرده و حالا که پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شده استقلال و ذوب آهن بتوانند به مرحله بعد صعود کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------