آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

سوارس: فکر کنم بیشتر تشویق شوم تا "هو"



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لوئیس سوارس
مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در بازگشت به ورزشگاه آنفیلد، تاکید کرد: احترام زیادی برای هواداران تیم سابق خود قائل است. او همچنین پیش بینی کرد که صدای تشویق‌ها برای او بیشتر از صدای اعتراض‌ها باشد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، بارسلونا امشب (سه‌شنبه) باید در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول برود. لوئیس سوارس، مهاجم سابق لیورپول در بازی رفت یک گل به ثمر رساند و خوشحالی زیادی هم از خود در این دیدار بروز داد.

 

این مهاجم ۳۲ ساله درباره این موضوع و بازگشتش به آنفیلد، گفت‌: خوشحالی هفته پیش من بی احترامی به هواداران لیورپول نبود. من احترام زیادی برای آنها قائل هستم ولی می‌خواستم در کنار هوادارانمان خوشحالی کنم. برای هواداران لیورپول بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و اگر کسی از حرکت من ناراحت شد از او عذرخواهی می‌کنم. من سال‌ها در اینجا بازی کرده‌ام و جو آنفلید را به خوبی می‌شناسم. این را می‌دانم که بازی دشواری در انتظار ماست.

 

سوارس در ادامه و در پاسخ به این سوال که اگر "هو" شود چه واکنشی نشان خواهد داد، اظهار کرد: من فکر می‌کنم تشویق‌ها بیشتر از صدای سوت شنیده شود. به هر حال من مهاجم هستم و وظیفه‌ام گلزنی است و می‌خواهم تیمم را به موفقیت برسانم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------