مدیرعامل باشگاه سپاهان: مذاکراتی با قلعه‌نویی انجام داده‌ایم؛ قرارداد استنلی تا پایان فصل است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , باشگاه سپاهان
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: قرارداد کی‌روش استنلی با باشگاه سپاهان پایان فصل به اتمام می‌رسد البته مایل به تمدید قرارداد با او هستیم و امیدواریم این بازیکن ارزشمند در سپاهان ماندگار شود. 

مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان، درباره دیدار تیم‌های سپاهان و پدیده در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و میزان شانس قهرمانی سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اختلاف امتیازی که بین سپاهان و پرسپولیس وجود دارد امیدواریم تا با پیروزی در دیدار مقابل پدیده و لغزش پرسپولیس خود را به صدر جدول و قهرمانی نزدیک کنیم.

 

وی درباره تمدید قرارداد باشگاه سپاهان با امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده بیان کرد: قرارداد قلعه‌نویی به مدت 2 فصل است و مذاکراتی را با او برای فصل آینده انجام داده‌ایم و امیدواریم قرارداد او تمدید شود.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت قرارداد کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی با باشگاه سپاهان نیز بیان کرد: قرارداد استنلی با باشگاه سپاهان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و باید علاقه او را نیز برای تمدید قرار ببینیم. البته مایل به تمدید قرارداد با استنلی هستیم و امیدواریم این بازیکن ارزشمند در سپاهان ماندگار شود.

 

تابش در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر تاریخ دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی به ضرر سپاهان می‌شود یا خیر، تصریح کرد: به طور قطع این تاریخ به ضرر تیم ما است و کادر فنی نیز به تغییر زمان این دیدار معترض است اما همزمانی این دیدار با شب‌های قدر باعث تغییر در زمان برگزاری آن شده است.

 

به گزارش تسنیم دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با تعویق 5 روزه هشتم خردادماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------