آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

سردار آزمون امشب نخستین جام قهرمانی را بالای سر می برد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سردار آزمون
سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه امشب قرار است در پایان بازی برابر تیم زسکا مسکو در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال روسیه، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به گزارش ایرنا از مسکو، تیم زنیت در حالی ساعت 20:30 در خانه و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روسیه برابر زسکا مسکو قرار می گیرد که سه هفته پیش از پایان لیگ قهرمانی این تیم قطعی شده است.

 

اگر چه این بازی برای زنیت تشریفاتی به حساب می آید چرا که نتیجه آن هیچ تغییری در جایگاه این تیم در صدر جدول ایجاد نمی کند اما برای سردار آزمون اهمیتی دو چندان دارد چرا که با فئودور چالوو مهاجم حریف در این مسابقه در تعداد گل های زده (12 گل)در لیگ برتر فوتبال روسیه برابر است و تنها سه بازی فرصت دارد تا برای نخستین بار به افتخار آقای گلی لیگ روسیه دست پیدا کند.

 

سیلوستر ایگبون از اوفا وویکتور کلاسون از کراسنودار تا پایان هفته بیست و هشتم با 11 گل در جایگاه سوم و سیلوستر ایگبون از اوفا و آنتون میرانچوک از لوکومتیو مشترکا با 9 گل زده در جایگاه چهام هستند.

 

درخشش پی در پی مهاجم ایرانی تیم زنیت در چند ماه اخیر باعث شده است که نگاه بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران فوتبال در روسیه به خود جلب کند.

 

انتظار می رود در پایان بازی امروز که در خانه زنیت برگزار می شود، سازمان لیگ فوتبال روسیه مراسم اهدای جام قهرمانی به میزبان را برگزار کند از این رو سردار آزمون برای نخستین بار می تواند جام قهرمانی لیگ برتر روسیه را بالای سر ببرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------