والورده: استعفا نمی‌دهم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,ارنستو والورده
سرمربی بارسلونا اعلام کرد از سمتش استعفا نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه شب در هفته سی و هفتم لالیگا با دو گل ختافه را شکست داد. ارنستو والورده پس از بازی نسبت به سکوهای خالی و سوت‌های اعتراض‌آمیز هواداران گفت: در آخرین بازی‌هایی که در نوکمپ حضور داشتیم بیش از ۹۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. بازی کردن در این جا به نفعمان است. بازیکنان نیز دوست دارند در این جا بازی کنند. هواداران با ما هستند. پیروزی برابر ختافه برایمان مهم بود.

 

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: انتظار داشتم در شروع بازی توسط هواداران هو شویم. این عادی است اما می‌دانستم که سپس از ما حمایت خواهند کرد. در ابتدا سر و صدای زیادی بود اما هواداران همیشه با تیمشان هستند.

 

سرمربی اسپانیایی درباره شکست برابر لیورپول که باعث شد تیمش نتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، گفت: این شکست روی همه تأثیر گذاشت. تلاش زیادی کردیم تا از آن عبور کنیم. همه اشتیاق داشتیم تا در فینال بازی کنیم.

 

افراد زیادی والورده را مقصر در شکست برابر لیورپول می‌دانند. آن‌ها معتقدند سرمربی آبی اناری‌ها باید از سمتش استعفا دهد یا باشگاه او را برکنار کند. سرمربی اسپانیایی اظهار کرد: استعفا نمی‌دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------