هاشمی‎‌نسب: می‌ترسند با بازیکن و مربی تیم‌های بزرگ برخورد کنند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,هاشمی‎‌نسب

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.

  

این روزها حاشیه‌های زیادی پیرامون باشگاه نساجی وجود دارد. اختلاف میان کادر فنی با یکی از مالکان علنی شده است.

 من که الان آنجا مسوولیتی ندارم به همین دلیل نمی‌توانم اظهارنظر کنم چون در حیطه وظایفم نیست. به هر حال رقابت با تیم‌های دولتی همیشه برای تیم‌های خصوصی سخت بوده است. ما زمانی که بودیم به‌نظرم کارستان کردیم. در نیم‌فصل امسال هم نتایج بسیار خوبی گرفتیم. به هر حال ما ذهنیت و خاطرات بسیار خوبی را از هواداران نساجی داریم.

 

 لیگ به هفته پایانی رسیده اما مثل اکثر سال‌های گذشته حاشیه‌ها درباره بازی‌های روز آخر همچنان ادامه دارد.

ببینید اینکه تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شده نشان می‌دهد لیگ خوبی داشتیم. همین که سه، چهار تیم شانس قهرمانی داشتند و تیم دوم سقوط‌کننده هم هنوز مشخص نشده گواه این ادعاست اما متاسفانه فقط دنبال این هستیم که لیگ را تمام کنیم و هیچ‌وقت دنبال کیفیت آن نرفتیم. تا زمانی هم که هر شخصی به خودش اجازه دهد درباره فوتبال و مسائل داوری حرف بزند همین اتفاقات را شاهد خواهیم بود.

 

چرا این همه حاشیه به‌وجود می‌آید؟

 وقتی مربی تیم دو روز قبل از بازی درباره داوری حرف می‌زند و آنها را تحت فشار قرار می‌دهد و هر کسی هم در این فوتبال لابی قوی‌تری داشته باشد بیشتر اهدافش را پیش می‌برد. از آن طرف فدراسیون فوتبال هم محکم با این مسائل برخورد نمی‌کند.

 

چرا؟

 چرایش را خودشان باید پاسخ دهند. این همه پول در فوتبال هزینه می‌شود اما جایی که باید تصمیم به‌موقع و محکمی اتخاذ شود اتفاق نمی‌افتد. به خدا در این فوتبال نباید آدم‌ها با هم فرق داشته باشند. بعضی‌ها از بازیکنان تیم‌های بزرگ هم می‌ترسند چه برسد به مربیان‌شان. بعضی حکم‌های صادرشده هم می‌بینیم که با تلفن فلان مدیر یا سرمربی تعلیق می‌شود. به هر حال تا زمانی که این سستی رفتار را در برخی تصمیم‌گیری‌های فوتبال شاهد باشیم نباید انتظار کم شدن حواشی را داشت.

 

رقابت در بالای جدول بسیار حساس شده و تیم‌های مدعی برای خودشان شانس قایلند. به‌نظر شما کدام تیم قهرمان می‌شود؟

 طبیعتا شانس پرسپولیس بیشتر است. آنها به یک مساوی نیاز دارند. البته بازی‌شان نسبت به بقیه سخت‌تر است. ضمن اینکه در این فوتبال هر نتیجه و اتفاقی رخ می‌دهد.

 

عمر مربیگری شفر هم مثل کخ در استقلال زیاد نبود. ظاهرا مربی آلمانی در این تیم جواب نمی‌دهد.

 درباره کخ که حرف زیاد است. عده زیادی بودند که نمی‌خواستند او با استقلال نتیجه بگیرد و چوب لای چرخش می‌گذاشتند. بحث کخ به‌هیچ‌وجه فنی نبود و جدایی شفر هم حتما فنی نبوده است. 

 

بعد از آن هم تیم را به فرهاد مجیدی سپردند.

 به هر حال استقلال تیم بزرگی است و امیدوارم فرهاد هم موفق باشد.

 

در مورد ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی هم صحبت کن.

 به‌نظر من اگر قرار باشد در جام ملت‌ها حتی به فینال هم نرسیم یا اینکه در جام‌جهانی هم از گروه‌مان صعود نکنیم پس چه اصراری است که در این شرایط با توجه به قیمت ارز که هر روز رو به افزایش است سراغ خارجی‌ها برویم. با این وضعیت گزینه ایرانی هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------