آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

واکنش سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن به زد و خورد با تیم سیرجان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم فوتبال ذوب‌آهن
سرپرست تیم ذوب آهن به حواشی پیش آمده در بازی شب گذشته این تیم با شهرداری سیرجان واکنش نشان داد. 

به گزارش ایسنا، شب گذشته در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان با درگیری همراه بود تا حدی که یکی از بازیکنان ذوب آهن به خاطر ضربه‌ای که به سرش خورده بود راهی بیمارستان شد. هاجر خراسانی سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در این مورد به ایسنا گفت: تیم سیرجان بعد از اینکه در نیمه اول بازی گل زد، به وقت کشی روی آورد، تا حدی که دروازه‌بان این تیم بدون برخورد با کسی بیشتر از ۱۰ بار روی زمین افتاد. حرکات ورزشی و حرفه‌ای نبود.

 

او در ادامه ادعا کرد: خانم جهان نجاتی (سرمربی شهرداری سیرجان) به حدی با داور خط حرف می‌زد که فکر می‌کنم تمرکز او را برای قضاوت بر هم زده بود. آنها بازیکنم را جلوی چشمم زدند او را هل دادند به گونه‌ای که با سر به زمین خورد. اگر خانم جهان نجاتی مربی خوبی در حد تیم ملی است نباید به خودش اجازه بدهد فحاشی کند. او به پدر دروازه‌بانم که فوت شده توهین کرد و همین باعث ناراحتی او شد که چرا به پدر مرحومش بی‌احترامی می‌شود.

 

او در واکنش به اظهارات جهان نجاتی مبنی بر اینکه در دقیقه ۸۳ و وقتی که بازیکن این تیم در حال خروج از زمین بود بازیکن ذوب آهن او را هل داد گفت: من چنین چیزی ندیدیم. حرف برای زدن زیاد است. کاری نکنید که فوتبال بانوانمان محو شد. شب گذشته چیزهایی دیدم که تا به حال ندیده بودم. بازیکن حریف به راحتی به من توهین می‌کرد.

 

خراسانی در ادامه افزود: اگر داور در نیمه اول حداقل دو نفر از سیرجان را اخراج می‌کرد چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. به نظرم به جای دو نفر باید پنج بازیکن این تیم اخراج می‌شد.

 

سرپرست تیم ذوب آهن در ادامه بیان کرد: بازیکن من شب گذشته به خاطر ضربه‌ای که به سرش خورد به حدی حالش بد شد که تا ساعت سه بامداد بیمارستان بستری بود. بازیکنی که ادعای تیم ملی دارد باید الگوی بقیه باشد ولی در عکس‌ها مشخص است که بازیکن ملی‌پوش سیرجان، بازیکن نوجوان من را می‌زند. او چه الگویی است؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------