مالک پدیده: مذاکره فدراسیون با گل‌محمدی غیرحرفه‌ای بود/ آسیایی شدن پدیده افتخار بزرگی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرهاد حمیداوی
فرهاد حمیداوی می‌گوید آسیایی شدن یک تیم فوتبال مشهدی برای نخستین بار در تاریخ، افتخار بزرگی بود که نصیب ما شد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده که در یک قدمی نیمکت تیم ملی امید قرار داشت، شب گذشته و در جلسه‌ای ۶ ساعته با فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه، تصمیم به تمدید قراردادی ۲ ساله گرفت.

 

مالک باشگاه پدیده در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمدید قرارداد ۲ ساله با یحیی گل‌محمدی گفت: به هر حال این چیزی بود که دغدغه مردم مشهد بود و ما دوست داشتیم آن‌ها با خیال راحت به دنبال حمایت از تیم برای فصل بعد باشند.

 

او درباره مذاکره سرمربی تیمش با فدراسیون فوتبال برای پذیرفتن هدایت تیم ملی امید تصریح کرد: با توجه به اینکه ما فکر می‌کردیم در جام حذفی کنار نرویم و بتوانیم در فینال هم حضور داشته باشیم، قراردادی که با او تنظیم کرده بودیم تا ۱۵ خرداد ۹۸ بود و بعد از بازی آخر یحیی به مدت ۳ هفته دیگر با ما قرارداد داشت. در این بین فدراسیون فوتبال کار غیرحرفه‌ای را انجام داده بود که با مربی تحت قرارداد باشگاه پدیده صحبت کرده بود اما با صحبتی که با تاج داشتیم، گل‌محمدی به تیم برگشت و توانستیم با او قراردادی ۲ ساله ببندیم.

 

مالک پدیده درباره جزئیات توافق با سرمربی این تیم گفت: نمی‌توان خیلی درباره جزئیات صحبت کرد اما برای فصل بعد به یک مهاجم، یک دفاع چپ و یک بازیکن پشت مهاجم نیاز داریم.

 

او درباره مذاکره با امید عالیشاه گفت: اکنون نمی‌توان درباره نام‌ها صحبت کرد و اجازه بدهید که در آینده از بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم اسم ببریم.

 

حمیداوی درباره موفقیت پدیده در لیگ هجدهم هم گفت: به هر حال کار ما در این تیم اصولی بود. از من که مالک هستم تا مدیرعامل و سرپرست باشگاه فوتبالی هستند و همه فوتبال را درک می‌کنند و لازمه‌های موفقیت یک تیم را می‌دانند. به هر حال کاری که صورت گرفت بزرگ بود زیرا این برای نخستین بار بود که نماینده مشهد آسیایی شد و سهمیه آسیا گرفت. آسیایی شدن پدیده خواسته مردم بود و این افتخار بزرگی برای ما بود که توانستیم آن را عملی کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------