پیشنهاد وسوسه انگیز پی اس جی به «رونالدو»



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو
براساس تازه ترین گزارش «دون بالون»، باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد وسوسه کننده ای را پیش روی «کریتسیانو رونالدو» فوق ستاره یوونتوس قرار داده است. 

رونالدو به خوبی با زندگی در یوونتوس وفق پیدا کرده و در نخستین حضور خود در جمع تورینی ها اسکودتو را تصاحب کرد اما با توجه به جدایی «ماسیمیلیانو آلگری» در پایان فصل، آینده مرد پرتغالی هم در این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

براساس گزارش دون بالون، CR7، پیشنهادی بزرگ از سوی باشگاه پاری سن ژرمن دریافت کرده است.

 

این در حالی است که با توجه به معلق بودن شرایط ادامه حضور بازیکنانی همچون «نیمار» و «کیلین امباپه» که هر 2 در اولویت خریدهای تابستانی رئال قرار دارند، پی اس جی نیز با مشکلاتی مواجه است.

 

این بدان معنا است که در صورت جدایی هر کدام از این 2 ستاره، خلائی در تیم پاریسی به وجود خواهد آمد که تنها با حضور بازیکن با کیفیتی همچون رونالدو قابل پر کردن است.

 

هنوز مشخص نیست که آیا ستاره پرتغالی تمایلی به کوچ از تورین دارد یا نه، اما با توجه به این موضوع که قهرمانی در لیگ قهرمانان برای وی هدف نهایی محسوب شده و پاریسی ها هم به اندازه ای متمول هستند که هر بازیکنی را که اراده کنند به پاریس بکشانند، این پیشنهاد می تواند برای رونالدو اغوا کننده باشد.

 

علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر انتقال آلگری به پاریس و جانشین شدن وی با «توماس توخل» سرمربی کنونی پی اس جی شنیده می شود که این جابجایی نیز می تواند فرآیند متقاعد کردن رونالدو را برای پاریسی ها تسهیل کند.

 

ایرنا 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------