استیلی: نتوانستیم با منصوریان توافق کنیم/ قطبی هم گزینه است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , استیلی
مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: افشین قطبی و مهدی تارتار هم گزینه‌های هدایت تیم امید هستند و سرمربی جدید این تیم تا ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود. 

به گزارش مهر، حمید استیلی درباره وضعیت سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران گفت: با سه چهار سرمربی خوب ایرانی از جمله امیر قلعه نویی، مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی صحبت کردیم. می خواستیم با علیرضا منصوریان هم صحبت کنیم که هنوز بازی ذوب آهن در آسیا تمام نشده است. در هر صورت نتوانستیم با این چهار مربی به توافق برسیم.

 

وی افزود: گزینه های دیگری هستند و در حال مذاکره هستیم تا بهترین مربی را به تیم امید بیاوریم. وقت را از دست نداده ایم. در خردادماه اردویی خواهیم داشت. اگر توانستیم با سرمربی به توافق برسیم که هیچ اگرنه با تمرینات را با رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده شروع می کنیم.

 

مدیر تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه سرمربی بعدی صد درصد ایرانی است، درباره مشکلاتی که مانع امضای قرارداد می شود، گفت: رقمی که تیم امید می دهد با رقم باشگاه ها متفاوت است. باید راجع به شرایط مربیان هم صحبت کنیم. فکر می کنم تا ۱۰ روز آینده سرمربی مشخص شود.

 

استیلی تصریح کرد: هم گزینه باتجربه داریم و هم گزینه مربی جوان. در جمعبندی به این نتیجه رسیدیم تلفیق مربی باتجربه و جوان می تواند کمک کند.

 

مدیر تیم فوتبال امید که با رادیو جوان گفتگو می کرد در خصوص احتمال حضور افشین قطبی در تیم امید تاکید کرد: بله یکسری گزینه ها هستند. آقای قطبی هم یکی از گزینه ها است. آقای تارتار هم هست. حدود شش، هفت گزینه داریم که با یک نفر از آنها توافق می کنیم.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------