شرط بازیکنان ذوب آهن برای تمدید قرارداد/ جای پای آذری محکم می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم فوتبال ذوب آهن
چند بازیکن آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمدید قراردادشان با این تیم برای فصل آینده را منوط به ادامه کار سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه کرده‌اند. 

به گزارش  مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه این هفته در قطر به مصاف النصر عربستان می‌رود.

 

بعد از بازی با النصر، این فصل از مسابقات برای تیم ذوب آهن به پایان می‌رسد؛ تیمی که در لیگ برتر چالش‌ها و فراز و فرود زیادی را تجربه کرد و در نهایت با انتخاب علیرضا منصوریان روند صعودی گرفت.

 

در این میان اختلافات مدیریتی بین بعضی از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم در بعضی شرایط تیم ذوب آهن را تا لبه پرتگاه برد. سعید آذری مدیرعامل باشگاه علاوه بر اختلافات داخلی، با چالش‌های بیرونی از جمله گرفتن پول انتقال مرتضی تبریزی به استقلال و جلوگیری از حضور دوربین‌های تلویزیونی در یکی از مسابقات ذوب آهن روبرو بود که در نهایت توانست این مشکلات را حل کند.

 

هرچند هنوز نشانه‌هایی از اختلافات مدیریتی در باشگاه ذوب آهن دیده می‌شود اما بازیکنانِ آزاد این تیم تمدید قرارداد خود را مشروط به ادامه کار آذری کرده اند. نفراتی مثل رشید مظاهری و ارسلان مطهری که نقش پررنگی در موفقیت ذوب آهن داشته اند، اعلام کرده اند در صورت نبود آذری از این تیم جدا می‌شوند.

 

همچنین حمید بوحمدان و میلاد فخرالدینی هم که جزو نفرات ثابت و تأثیرگذار ذوب آهن بوده اند، اعلام کرده اند با تغییر مدیرعامل، برای جدایی درخواست رضایتنامه خواهند کرد.

 

گفته می‌شود آذری برای اینکه سال آینده در ذوب آهن به کارش ادامه بدهد، شروطی را پیش پای هیأت مدیره قرار داده است و تصمیم گیری در این زمینه در واقع به اعضای هیأت مدیره بستگی دارد. آذری در دوران کاری خود ارتباط عاطفی و صمیمانه ای با بازیکنان ذوب آهن داشته است و عدم موافقت با شروط او از سوی هیأت مدیره حتی می‌تواند نقل و انتقالات باشگاه را تحت تأثیر قرار بدهد؛ آن‌هم در شرایطی که این باشگاه با علیرضا منصوریان راهش را چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در لیگ برتر پیدا کرده و تنها نماینده کشورمان در آسیا محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------