والورده: به دنبال ۳ گانه بودیم ولی به خودمان باختیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,ارنستو والورده
سرمربی بارسلونا پس از باخت مقابل والنسیا و از دست دادن قهرمانی در جام حذفی گفت:ما خیلی راحت به محوطه جریمه رقیب می رسیدیم ولی در ضربات نهایی خوب نبودیم.

به گزارش فارس، فینال جام حذفی فوتبال اسپانیا (کوپا دل ری) شب گذشته میان تیم‌های بارسلونا و والنسیا در شهر سویا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز شد و آبی‌اناری‌ها با نتیجه دو بر یک شکست غیرمنتظره‌ای را متحمل شدند تا والنسیا پس از مدت‌ها عنوان قهرمانی را بدست آورد. این هشتمین قهرمانی والنسیا در این پیکارها بود.

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از این ناکامی گفت: از واکنش بارتامئو خبری ندارم اگر شما چیزی می دانید من را هم باخبر کنید. والنسیا در این بازی ضدحملات خوبی را انجام داد. ما خیلی راحت به محوطه جریمه رقیب می رسیدیم ولی در ضربات نهایی خوب نبودیم. 

 

وی افزود: این شکست با اتفاقی که در آنفیلد برای ما افتاد فرق داشت. واقعیت این است که ما یک ماه پیش قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کردیم و انتظارات زیادی از ما داشتند که محقق نشد. پیروزی تمام چیزها هدف ما بود. مربی‌ها همیشه آماده تغییر هستند. واقعیت این است که ما دوباره باختیم و انتظارات را برآورده نکردیم. ما به دنبال قهرمانی در سه گانه بودیم ولی در لحظات حساس به خودمان باختیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------