آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

در استقلال چه کسی راست می‌گوید؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
در ادامه سریال اظهارات متناقض در باشگاه استقلال، امروز خلیل‌زاده مدعی شد که ماجدی در انتخاب سرمربی بعدی این باشگاه دخالت دارد. 

به گزارش ایسنا، روز گذشته (سه‌شنبه) از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام شد که امیرحسین فتحی و علی خطیر، مدیرعامل و معاون ورزشی این باشگاه در ترکیه حضور دارند تا با استراماچونی مذاکره کنند؛ مذاکراتی که احتمالاً منجر به عقد قرارداد با این مربی ایتالیایی می‌شود.

 

در همین راستا میرشاد ماجدی و کامران منزوی دو عضو هیأت مدیره باشگاه در اظهارات مختلفی که در رسانه‌ها بارها و بارها داشته‌اند، مدعی شده‌اند که هیأت مدیره در امر انتخاب سرمربی دخالتی ندارد و اختیار تام این قضیه با امیرحسین فتحی است. با این حال، خلیل‌زاده عضو هیأت مدیره استقلال که علاقه زیادی به حضور در رسانه‌ها دارد و روز گذشته هم نشست خبری برگزار کرده بود، امروز در جلسه شرکت تعاونی باشگاه استقلال اعلام کرده که میرشاد ماجدی و علی خطیر از سوی هیأت مدیره با اختیار تام برای انتخاب سرمربی به این امر مأمور شده‌اند.

 

ظاهراً در ساز مدیریتی باشگاه استقلال، صداهای ناکوک و ناسازگار با یکدیگر شنیده می‌شود و بعید نیست این تناقض‌ها خیلی زود به حاشیه و در نهایت مشکلات بعدی از جمله مراکز متعدد تصمیم‌گیری در این باشگاه منجر شود. باشگاهی که سال‌هاست، فصل نقل و انتقالات را از دست می‌دهد و در نهایت دستش از عنوان قهرمانی در لیگ برتر کوتاه می‌ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------