برانکو بدون پیش‌شرط به دیدار مدیرعامل پرسپولیس می رود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو
سرمربی پرسپولیس بدون اینکه شرطی را برای تمدید قرارداد با این باشگاه بگذارد به دیدار ایرج عرب می رود.

به گزارش مهر، سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر و حضور این تیم در فینال جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور باعث شده تا مدیران باشگاه تصمیم به تمدید زودتر از موعد قرارداد برانکو ایوانکوویچ بگیرند.

 

سرمربی پرسپولیس که برای فصل آینده نیز با این تیم قرارداد دارد پس از بازی فینال جام حذفی به دیدار ایرج عرب می رود تا پیشنهاد این باشگاه را برای تمدید بلند مدت قراردادش دریافت کند.

 

برانکو ایوانکوویچ که به واسطه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر حدود ۲۰ درصد از قراردادش را به عنوان پاداش باید دریافت کند بدون اینکه طلب فصل جاری و همچنین پاداش های خود را دریافت کند به دیدار مدیرعامل پرسپولیس می رود.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت که شایعه شده بود ابتدا طلب خود را دریافت خواهد کرد تا با پرسپولیس وارد مذاکره شود بدون هیچ شرطی قرار است عصر دوشنبه به دیدار ایرج عرب برود.

 

برانکو با توجه به آپشن‌هایی که در قراردادش بابت قهرمان کردن پرسپولیس دارد حدود ۵۰۰ هزار یورو طلبکار است اما بدون دریافت پول پای میز مذاکره با پرسپولیس خواهد نشست.

 

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱ فردا یکشنبه دیدار فینال جام حذفی فوتبال کسور را مقابل داماش گیلانیان برگزار می کند و برانکو پس از این دیدار پای میز مذاکره با پرسپولیس می نشیند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------