عمر خربین از لیست تیم ملی سوریه برای بازی با ایران خط خورد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , عمر خربین
مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه در دیدار این تیم مقابل ایران حضور ندارد. 

به گزارش مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه روز پنجشنبه این هفته در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

 

سوریه علاوه بر ایران، یک دیدار تدارکاتی با تیم ازبکستان برگزار می کند.

 

اردوی تدارکاتی سوریه برای برگزاری این دو مسابقه از روز گذشته در دمشق آغاز شد. طبق اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، ابراهیم عالمه، احمد مدنیه، احمد اشقر، شعیب العلی، خالد المبیض، محمد المرمور، عبد الملک عنیزان، محمد الواکد، فراس الخطیب، حمید میدو و احمد دیب در این تمرین حضور داشتند.

 

پیش از این احمد الاحمد، خالد الحجی عثمان، تامر حاج محمد، محمود المواس، احمد الصالح، علاء الشبلی، عمر السومة و عمرو جنیات در تمرینات شرکت کرده بودند.

 

این در حالی است که سعد احمد، مازن العیس و محمد عثمان به خاطر مصدومیت و حسین جوید به خاطر عدم آمادگی در تمرین سوریه غایب هستند.

 

همچنین فدراسیون فوتبال سوریه، عمر خربین مهاجم سرشناس این تیم را به دنبال پیشنهاد مدیریت تیم از اردوی تمرینی کنار گذاشت. علت این تصمیم، اقدام خربین در عدم قبول دعوت به تیم ملی بوده است. این درحالی است که فدراسیون، عذر فهد الیوسف برای عدم حضور در اردو را پذیرفته است.

 

قرار است محمد زاهر المیدانی و مؤید العجان ظهر امروز به اردوی سوریه اضافه شوند. عمرو المیدانی هم در تهران به کاروان سوریه ملحق می شود.

 

طبق برنامه لیست نهایی سوریه برای بازی با ایران و ازبکستان روز سه شنبه اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------