واکنش آقای مدیرعامل به شایعه بازگشت طارمی و احمدزاده به پرسپولیس/پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای بیرانوند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
ایرج عرب به خبر بازگشت دو پرسپولیسی سابق به این تیم واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرآنلاین، پس از پایان لیگ برتر شایعاتی درباره احتمال بازگشت مهدی طارمی آقای گل سابق پرسپولیس و فرشاد احمدزاده که دوران موفقی در لهستان نداشت، منتشر شده اما مدیرعامل سرخپوشان این خبرها را تایید نکرده است.

 

عرب که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس گفت:‌ در این مورد ما چیزی نشنیده‌ایم و در باشگاه چیزی مطرح نیست.

 

وی در خصوص بازگشت طارمی به پرسپولیس اظهار داشت: اجازه دهید این موضوعات در جای خودش بررسی شود اگر چیزی نهایی شود حتما آن را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

 

پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای بیرانوند 

مرد شماره یک دروازه پرسپولیس با پیشنهادی از یک تیم ژاپنی مواجه شده که او را برای پیوستن به این تیم وسوسه کرده است.

 

در حالی که دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهادهای متفاوتی برای فصل آینده مواجه شده است، اما جدی ترین پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند شده و مورد توجه وی قرار گرفته از سوی یک تیم ژاپنی است.

 

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد این تیم ژاپنی پیشنهاد دو میلیون دلاری به دروازه بان پرسپولیس ارائه کرده و همین امر بیرانوند را وسوسه کرده است تا به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت بدهد.

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تاکید کرده بود که بیرانوند هنوز پیشنهاد رسمی از باشگاهی دریافت نکرده است. اما نزدیکان این دروازه بان از رسیدن چند پیشنهاد به وکیل وی خبر داده اند که بهترین آنها مربوط به تیمی از ژاپن است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------