معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان استعفا داد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وزارت ورزش و جوانان
معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در خصوص استعفای خود از این سمت گفت: چون بازنشسته بودم، به خاطر شکایت یکی نمایندگان مجلس مبنی بر این که حضورم در وزارت ورزش و جوانان غیرقانونی است، از سمتم در وزارت ورزش استفعا دادم و وزیر ورزش نیز با استعفای من موافقت کرد. 

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت استعفای خود از سمت معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: چون جانباز بازنشسته بودم با استفاده از بنده «چ» ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه درخواست بازگشت به کار کردم و طبق قانونی که جانبازان پیش از موعد یا به صورت عادی که بازنشسته شده‌اند و بنا به شرایطی امکان بازگشت به کار آنها وجود دارد و تا سابقه ۳۵ سال و سن ۶۵ سالگی می‌توانند خدمت کنند، با استفاده از این قانون متقاضی بازگشت به کار شدم. اما پس از اینکه وزیر ورزش و جوانان حکم من را صادر کرد و مشغول به کار شدم یکی از نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و فکر کرد حضور من در وزارت ورزش و جوانان غیرقانونی است و به دیوان نامه نوشت، به همین خاطر ۱۲ خرداد استعفای خود را به صورت مکتوب به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ارائه دادم و وی ۱۳ خرداد با استعفای من به صورت مشروط موافقت کرد.

 

وی گفت: برای اینکه بتوانم حضورم را در وزارت ورزش و جوانان تثبیت کنم و دوباره بازگشت به کار داشته باشم مستلزم هماهنگی بین صندوقهای بازنشستگی از محل کار قبلی به محل کار جدید هستم و تا زمان دریافت استعلام برای بازگشت به کار مجبور شدم از سمتم استعفا بدهم و وزیر نیز با استعفای من موافقت کرد. البته در صورتیکه موضوع بازنشستگی من حل شود مشکلی برای ادامه فعالیت در وزارت ورزش و جوانان نخواهم داشت در غیر این صورت هدفم بر این است که در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنم.

 

حسینی تصریح کرد: برای حضور در انتخابات مجلس تا ۱۶ خرداد فرصت داشتم تا اعلام استعفا کنم که این کار را ۱۲ خرداد انجام دادم. البته برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس نداشتم اما اگر قضیه بازنشستگی‌ام حل نشود، دوباره برای حضور دوباره در مجلس فعالیت خود را از سر خواهم گرفت.

 

وی در پایان پیرامون این پرسش که دوست دارید دوباره به وزارت بازگردید یا در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنید، خاطرنشان کرد: برای من فرقی نمی‌کند کجا باشم هدف من خدمت است، حال اینکه سرنوشتم در وزارت ورزش گره بخورد یا مجلس فرقی نمی‌کند، دوست دارم صادقانه خدمت کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------