تابش: قلعه‌نویی بخواهد با رضایی مذاکره می‌کنیم/ صحبتی با زکی‌پور نداشته‌ایم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تابش
مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید در صورت درخواست سرمربی این تیم، برای جذب کاوه رضایی اقدام می‌کند. 

  مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گوبا ایسنا درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه اظهار کرد: نفرات مورد نیاز را بر اساس نظر سرمربی جذب می‌کنیم. با بعضی از بازیکنان مثل حسینی، منصوری، محبی و زینالی به توافق رسیدیم و با دیگر بازیکنان هم در حال مذاکره هستیم.

 

او درباره بازیکنان خارجی این تیم هم، گفت: کومان و استنلی بازیکنان خوبی هستند و قراردادشان تمام شده است و قصد داریم با آن‌ها برای امضای قرارداد جدید صحبت کنیم.

 

تابش در مورد شایعاتی در مورد آمدن میلاد زکی‌پور به سپاهان و رفتن سعید آقای از این تیم به استقلال هم توضیح داد: هیچ صحبتی در مورد زکی‌پور نشده است و سعید آقایی هم یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد، ضمن اینکه سرمربی ما اعلام کرده به آقایی در تیم نیاز دارد.

 

مدیرعامل سپاهان درباره احتمال خرید کاوه رضایی هم بیان کرد: این شایعاتی است که ما هم می‌شنویم. او بازیکن خوبی است و اگر سرمربی ما او را بخواهد امکان مذاکره وجود دارد. در درجه اول نظر سرمربی مهم است.

 

او با اشاره به اینکه دریافتی این باشگاه از سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی خیلی جزئی بوده است اظهار کرد: در فصلی که گذشت از بابت تبلیغات محیطی به ما چیزی حدود ۵۰۰- ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شد. در این مورد با آن‌ها صحبت کردیم اما به ما گفتند ۷۵۰ میلیون تومان بابت ارزش افزوده از ما کسر کرده‌اند. این ارزش افزوده باید حساب و کتاب و صورت وضعیت داشته باشد. ما سال‌های قبل از تبلیغات محیطی ۵- ۴ میلیارد تومان درآمد کسب می‌کردیم. باید مشخص شود ما به عنوان تیم دوم لیگ چه قدر از این راه درآمد به دست می‌آوریم.

 

تابش درباره اردوهای سپاهان هم، گفت: ما به طور قطعی در کردان یک اردو برگزار می‌کنیم و برای اردوی خارج از ایران هم باید شرایط را بررسی کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------