آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

پاتوسی به استقلال بر نمی‌گردد /شجاع قول داد در پرسپولیس بماند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پاتوسی
آیاندا پاتوسی از تیم العین امارات پیشنهادی جدی دریافت کرده است و قصد بازگشت به تیم استقلال را ندارد. 

 به گزارش خبرورزشی و به نقل از اسپورت ۲۴، آیاندا پاتوسی در فصل نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به تیم فوتبال استقلال پیوست و در شش ماه حضور در این تیم عملکرد خوبی نیز از خود بر جای گذاشت.

 

قرارداد پاتوسی با تیم فوتبال استقلال در ۳۰ ژوئن (کم‌تر از ۲۰ روز دیگر) به پایان خواهد رسید و با توجه به مشکلات مالی موجود این بازیکن قصد ادامه فعالیت در استقلال را ندارد.

 

تیم فوتبال العین امارات این بازیکن را مدنظر قرار داده است و خواستار جذب او شده است.

 

به نظر می‌رسد که ارتباط خوبی بین ایوان لکو، سرمربی جدید العین با پاتوسی برقرار باشد تا قهرمان ۱۳ دوره لیگ امارات بتواند این بازیکن ۲۶ ساله را به خدمت بگیرد.

 

شجاع قول داد در پرسپولیس بماند

از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که مدافع سرخپوشان قراردادش را با این تیم تمدید کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین؛شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با دو پیشنهاد بسیار خوب به لحاظ مالی مواجه شده است. یک پیشنهاد مربوط به باشگاهی در کشور قطر است و پیشنهاد دیگر که رقمی پایین تر دارد، از یونان ولی مدیران باشگاه پرسپولیس می گویند امکان ندارد که شجاع از کمپ سرخپوشان جدا شود. دلیل آنها نیز واضح است؛ از راهروهای باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که ظاهرا شجاع یک ماه قبل به صورت خودجوش به دفتر ایرج عرب رفته  و قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرده است.

 

بر اساس این خبر شجاع گفته که می خواهد تا آخرین سال های فوتبالش در پرسپولیس بماند و حتی قرارداد سفید امضا کرده است.هنوز شجاع خلیل زاده واکنشی به این خبر نشان نداده است اما اگر ادعای پرسپولیسی ها درست باشد این یکی از بهترین اخبار برای هواداران پرسپولیس است.سرخپوشان تصمیم گرفته اند تا مطالبات بازیکنان شان از فصل قبل را هر چه سریعتر پرداخت کنند تا دیگر مشکلی برای تمدید قرارداد آنها باقی نماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------