آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

هافبک پرسپولیس قید ادامه مذاکره با تیم قطری را زد/مهدی ترابی در پرسپولیس ماندنی شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی ترابی
مهدی ترابی قید ادامه مذاکره با باشگاه قطری را به دلیل مطلوب نبودن شرایط آن زده است.

 به گزارش مهر، مهدی ترابی که نیم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به پرسپولیس پیوست تا بتواند همراه با این تیم قهرمان شود مد نظر تیمی از لیگ ستارگان قطر قرار گرفته است تا صحبت‌هایی مبنی بر جدایی او از جمع سرخپوشان پایتخت مطرح شود.

 

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد می‌تواند با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد پیشنهاد خارجی‌اش به باشگاه رضایت‌نامه دریافت کند.

 

وی که از دریافتی‌های خود در چند ماه اخیر از پرسپولیس ناراضی است قصد داشت به دیدار ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس رفته تا او را در جریان این موضوع قرار دهد اما جدایی برانکو ایوانکوویچ و عدم حضور مدیرعامل در دفترش سبب شد تا ترابی نتواند مشکلاتش را بیان کند.

 

با این حال پیشنهاد تیم قطری چندان دلچسب نیست تا ترابی تمایلی به ترانسفر نداشته باشد و منتظر بماند تا تکلیف مدیریتی پرسپولیس روشن شده و مشکلاتش را برطرف کند.

 

مهدی ترابی در پرسپولیس ماندنی شد

وینگر خوش تکنیک سرخ ها پس از توافق با مدیران این باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی شد.

 

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ حالا شرایطی جدید را تجربه خواهند کرد. مدیران این باشگاه اکنون در حال مذاکره و تصمیم گیری درباره آینده نیمکت این تیم هستند اما در عین حال باید بازیکنان فصل گذشته را نیز حفظ کنند.

 

در دومین قدم پس از تمدید با شجاع خلیل زاده، مدیران پرسپولیس توانستند نظر مهدی ترابی را جلب کرده و او را برای یک فصل دیگر در پرسپولیس نگه دارد. سال پیش حمیدرضا گرشاسبی مدیر وقت پرسپولیس قرارداد با او را به شکلی بسته بود که برای انتقال به تیم های خارجی دچار مشکل نشود.

 

در چند روز اخیر نیز ترابی با پیشنهاداتی از لیگ ستارگان قطر مواجه بود و همین موضوع نگرانی هواداران پرسپولیس درباره آینده این تیم را افزایش داده بود اما حالا توافق او با مدیر باشگاه سبب می شود تا فصل آینده نیز شماره ۹ برتن این بازیکن جوان باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------