آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

گران قیمت ترین برادران مستطیل سبز؛ «هازارد» ها صدرنشین



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران
بدنبال انتقال برادران بلژیکی یعنی «ادن و تورگان هازارد» به ترتیب به رئال و دورتموند، فهرستی از گران قیمت ترین برادران فوتبال جهان از حیث مجموع مبلغ قرارداد تهیه شد.

 «ادن هازارد» و برادرش «تورگان هازارد» هر ۲ در فهرست نقل و انتقالات بزرگ این فصل اروپا بودند. اتفاقی که آنها را از حیث مجموع مبالغ قرارداد به گران قیمت ترین برادران فوتبال جهان تبدیل کرد.

 

از این رو، فاکس اسپورتس در گزارشی به سایر برادرانی اشاره کرد که از این حیث خود را در این محفل اختصاصی جای داده‌اند.

 

۱ – ادن و تورگان هازارد – ۱۲۵.۵ میلیون یورو (بلژیک)

همانطور که گفته شد، هر ۲ برادر در فهرست نقل و انتقالات بزرگ تابستان سال جاری بودند. ادن با پیوستن به رئال مادرید به رؤیای کودکی خود جامه عمل پوشاند و تورگان به عنوان جانشینی برای «پولیشیچ» به دورتموند ملحق شد.

 

این زنجیره را هم می‌توان یک حلقه شاعرانه نامید و هم معاملاتی گرانقیمت؛ هازارد ۱۰۰ میلیون یورو خرج روی دست رئال گذاشت و ۲۵.۵ میلیون یورویی که زنبورها برای برادرش پرداختند، موجب شد تا این ۲ در صدر فهرست گراقیمت ترین برادران جای بگیرند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۲ – پل و فلورنتین پوگبا – ۱۰۵.۵ میلیون یورو (فرانسه)

پوگبا پس از انتقال به منچستریونایتد برای مدتی کوتاه گرانقیمت ترین بازیکن جهان شد و اگرچه عملکرد وی متزلزل بود اما برچسب «گرانقیمت» همچنان روی او ماند.

 

در این بین، فلورنتین، برادر پل به اندازه برادر قهرمانِ جام جهانی‌اش بالا نرفت و هم اکنون فوتبال خود را در آتالانتا یونایتد آمریکا پیگیری می‌کند اما پل ۱۰۰ میلیون یورویی باشگاه دوم را برای او و برادرش تثبیت کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۳ – لوکاس و تئو هرناندز – ۱۰۴ میلیون یورو (فرانسه)

زمانی که پای برادران فرانسوی به میان بیاید، لوکاس و تئو هرناندز زوج مشهور دیگری هستند که هر ۲ فوتبال‌شان را در اروپا ادامه می‌دهند. لوکاس بدنبال درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ و بازی کردن در تمامی دیدارهای آبی‌های قهرمان با ۸۰ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد.

 

این در حالی است که تئو که در سال ۲۰۱۷ با ۲۴ میلیون یورو راهی مادرید شده بود به دلیل فرصت بازی محدود در جمع کهکشانی‌ها، تمام فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی در رئال سوسیه داد سپری کرد.

 

۴ – گونزالو و فدریکو هیگوآین – ۹۱.۳ میلیون یورو (آرژانتین)

در حالی که تقریباً همه فوتبالی‌ها و البته غیرفوتبالی ها نام «گونزالو هیگوآین» و انتقال ۹۰ میلیون یورویی وی از ناپولی به یوونتوس (که در آن زمان رکورددار انتقالات سری آ بود) را شنیده‌اند اما افراد کمی هستند که می‌دانند ملی پوش اسبق آلبی سلسته برادر بزرگی به نام فدریکو دارد.

 

«فدریکو هیگوآین» که هم اکنون در کلومبوس کرو آمریکا توپ می‌زند بیشتر دوران فوتبالی خود را در آمریکا و آمریکای جنوبی سپری کرد اما دوره‌ای کوتاه را نیز در بشیکتاش ترکیه گذراند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۵ - روملو و جردن لوکاکو – ۸۸.۷ میلیون یور (بلژیک)

انتقال ۸۸.۴ میلیون یورویی روملو به یونایتد که ۲ سال پیش رخ داد، وی را به گرانقیمت ترین بازیکن بلژیک بدل کرد البته این رکورد اخیراً پس از پیوستن «ادن هازارد» به رئال شکسته شد.

 

یک سال پیش از رفتن لوکاکو به منچستریونایتد، برادر کوچک وی «جردن» با ۴ میلیون یورو راهی لاتزیو شد و بدنبال رد شدن وی در تست پزشکی باشگاه نیوکاسل، انتقال وی به این تیم منتفی شده است.

 

با وجود اینکه مسیر فوتبالی این ۲ برادر در حال حاضر تفاوت چشمگیری دارد اما مجموع ۸۸.۴ میلیون یورو آنان را در رتبه پنجم فهرست گرانقیمت ترین برادران فوتبالی نشانده است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۶ – کاکا و دیاگو – ۶۷.۵ میلیون یورو (برزیل)

کاکا که بیشتر به عنوان آخرین بازیکنی شناخته می‌شود که پیش از سلطه «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» بر توپ طلا، این جایزه معتبر را تصاحب کرده است، با ۶۷ میلیون یورویی که بابت انتقال به رئال دریافت کرد به تنهایی تمام هزینه نشستن در جایگاه ششم این فهرست را تقبل کرد.

 

این در حالی است که دیاگو برادر کاکا، مثل ستاره برزیلی ۶ سال موفق را در آ. ث میلان سپری کرد. جایی که وی پیش از رفتن به دنبال تجریبات جدید با مبلغ نیم میلیون یورو به آنجا کوچ کرده بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۷ – آنتونی و یوهان مارسیال – ۶۰.۸ میلیون یورو (فرانسه)

آخرین نمایندگان فرانسه در این فهرست آنتونی و یوهان مارسیال هستند. در حالی که آنتونی در روزهای آغازین فوتبال به سر می‌برد و چهار سال پیش با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو و در حالی که ۱۹ سال داشت راهی اولدترافورد شد، برادر بزرگ وی بیشتر دوران فوتبالی خود را در مسافرت به سر برد و بیشتر شبیه «مارکو پولو» بود تا فوتبالست؛ هم اکنون در آشدود توپ می‌زند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۸ – ریو و آنتون فردیناند – ۵۶ میلیون یورو (انگلیس)

«ریو فردیناند» که ۲ مرتبه عنوان گرانقمیت ترین مدافع جهان را از آن خود کرد با انتقال ۴۶ میلیون یورویی به یونایتد به گرانقیمت ترین بازیکن انگلیسی نیز بدل شد و اگر بگوییم که او با تمام وجود ثابت کرد که ارزش چنین سرمایه گذاری را داشته، بیراه نیست.

 

در سوی دیگر، «آنتون فردیناند» اگرچه هرگز به خوبی برادرش نبود اما پس از انتقال ۱۰ میلیون یورویی از وستهم به ساندرلند که برجسته‌ترین دوران فوتبالی وی نیز بود، برای قرار گرفتن در این فهرست به برادرش کمک زیادی کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۹ – یحیی و کولو توره – ۴۸.۷ میلیون یورو (ساحل عاج)

«یحیی و کولو توره» یکی از پرافتخارترین برادران تاریخ لیگ برتر جزیره هستند و شاید تنها برادرانی باشند که در فهرست جاری چه از حیث درآمد و چه از نظر استعداد فوتبالی تا اندازه زیادی شبیه بودند.

 

هر ۲ سابقه قهرمانی در لیگ جزیره را دارند. کولو برای قرار گرفتن در این فهرست با انتقال به منچسترسیتی ۱۸.۷ میلیون یورو سهم دارد و در سوی دیگر یحیی ۳۰ میلیون یورو از مجموع مبلغ را تقبل کرده است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران

۱۰ – نمانیا و اوروس ماتیچ – ۴۷.۷ میلیون یورو (صربستان)

تنها نمایندگان اروپای شرقی این فهرست «نمانیا و اوروس ماتیچ» هستند. نمانیا ۲ سال پیش با قراردادی به ارزش ۴۴.۷ میلیون یورو راهی اولدترافورد شد و در سوی مقابل برادرش برای اف سی کوپنهاگ توپ می‌زند و درست همزمان با نمانیا با ۳ میلیون یورو راهی این تیم شد.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گران قیمت ترین برادران
 
 
 ایرنا  
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------