بدهی 20 میلیاردی به برانکو و دوستان!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو ایوانکوویچ

 

 برانکو ایوانکوویچ بعد از 3 قهرمانی پیاپی و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در یک فصل از پرسپولیس رفت تا شیرینی روزهای خوب هواداران با این مربی کروات پایان تلخی داشته باشد. حالا شاید داستان برانکو برای هواداران پرسپولیس تمام‌شده باشد اما مسلما برای مدیران پرسپولیس داستان برانکو تمام نشده و پرداخت مطالبات او و دستیارانش به دغدغه بزرگ این روزهای مدیران سرخ تبدیل شده است.

 

نگاهی به جزییات مبالغ قرارداد او و دستیارانش در پرسپولیس خبر از این دارد که برانکو ایوانکوویچ با احتساب مبلغ قرارداد و پاداش‌ها و سایر مبالغی که بر اساس قرارداد باید به کادر فنی پرداخت می‌شده، در مجموع یک میلیون و 180 هزار یوروست. خود برانکو در حال حاضر مبلغ ۹۸۰ هزار یورو از باشگاه پرسپولیس طلب دارد.

 

۱۰۳ هزار یورو هم طلب زلاتکو، برادر او از باشگاه پرسپولیس است. از مبلغ یک میلیون و 180 هزار یورویی طلب کادر فنی پرسپولیس، ۷۴ هزار یورو به طلب ایگور پانادیچ مربوط می‌شود و ۲۳ هزار یورو هم باید به مارکو پرداخت شود. به این رقم باید طلب 200 هزار یورویی بودیمیر و باشگاه دیناموزاگرب را هم اضافه کنیم تا جمع بدهی باشگاه پرسپولیس به خارجی‌های فصل گذشته به رقم یک میلیون و 380 هزار یورو برسد؛ طلبی که با یوروی ۱۵ هزار تومانی حدود 20 میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای باشگاه پرسپولیس هزینه در بر خواهد داشت. وزارت ورزش هم ظاهرا تصمیمی برای کمک به باشگاه پرسپولیس ندارد و از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته تا هر چه زودتر بدهی‌های ارزی خود را پرداخت کنند.

 

  خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------