دروازه‌بان‌های 22 میلیاردی مدعیان!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بازیکنان فوتبال

 

قیمت‌های پیشنهادی بازیکنان فوتبال برای فصل آینده چنان دود از سر آدم بلند می‌کند که درصد بالای تورم در جامعه مقابلش ناچیز است و ناقابل! چند سالی است که قیمت پایه و پیشنهادی بازیکنان از میلیون به میلیارد تغییر کرده است. فرقی هم نمی‌کند ملی‌پوش باشند یا نباشند، ستاره و سرشناس باشند یا جوان و تازه چهره شده، کف پیشنهادها یک میلیارد شده و سقفش هم هرچه کرم باشگاه باشد و بازیکن و مدیربرنامه‌اش را راضی کند. اگر در همین چند فصل پیش بازیکنان میلیاردی به اندازه انگشتان یک یا نهایت 2 دست بودند، حالا انگشت‌شمارند بازیکنانی که مبالغ کمتر از یک میلیارد طلب می‌کنند.

 

در این‌میان شاید جالب باشد که بدانید برخی پست‌ها مثل دروازه‌بان قیمت‌شان بین ستاره‌های میلیاردی از همه بیشتر است و ارقامی که طلب می‌کنند یا توافق کرده‌اند، گاهی از مرز 10 میلیارد هم عبور می‌کند! در این گزارش به دستمزد‌های چند میلیاردی برخی از گلرهای لیگ برتر که قرار است محافظ قفس توری تیم های پرطرفدار و مدعی باشند، پرداخته‌ایم که البته به احتمال زیاد تکذیب خواهد شد اما متاسفانه آنچه که دیوارش بلند است، حاشاست!

 

 بیرانوند، گلر 11میلیاردی؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس قطعا بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است، دروازه‌بانی که‌ چند سالی است پیراهن شماره یک تیم ملی را تصاحب کرده و با عملکرد خوبش در جام جهانی روسیه و البته تا پیش از نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، همه را به تحسین واداشت.

 

او در پرسپولیس هم عملکرد بسیار خوبی داشته و با کلین‌شیت‌های زیادش یکی از عوامل اصلی موفقیت سرخ‌پوشان در چند فصل اخیر بوده است. بنابراین عجیب نیست که باشگاه برای حفظ این دروازه‌بان و تمدید قرارداد او به مدت طولانی، پیش از پایان فصل اقدام کند که این اتفاق هم افتاده و او تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد دارد. اما شاید جالب باشد که بدانید رقم قرارداد 3 ساله او حدود 11 میلیارد تومان است که تقریبا 3 و نیم میلیارد برای هر فصل می‌شود و به این‌ترتیب او یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر است.

 

 حسینی، گلری با تخفیف 3 میلیاردی!

سید‌حسین حسینی دروازه‌بان جوان استقلال به گفته علی خطیر معاون باشگاه برای تمدید قرارداد 6 میلیارد طلب کرده بود. رقمی که هیئت‌مدیره باشگاه را انگشت به دهان گذاشت و آن‌ها پروژه بازگرداندن رحمتی را کلید زدند! اما سرانجام پس از چند جلسه مذاکره و چانه‌زنی سید‌حسین حسینی به باشگاه تخفیف زیادی داد و در‌نهایت با رقم 3 و نیم میلیارد تومان قراردادش را برای 2 فصل دیگر تمدید کرد.

 

 رحمتی و قرارداد حداقل 2 میلیاردی!

سیدمهدی رحمتی پس از حواشی که با باخت استقلال در دربی برگشت برایش پیش آمد، در پایان فصل از این تیم جدا شد و به شهرخودرو خراسان پیوست، باشگاهی خصوصی که مالکش خوب پول خرج می‌کند! در حالی که رقم توافقی رحمتی و تیم شهرخودرو اعلام نشده بود اما با توجه به روحیات و شخصیت این بازیکن و البته قیمت‌های نجومی بازیکنان تراز اول مشخص بود که رقم قرارداد او زیر 2 میلیارد نیست. اما شاید جالب باشد بدانید که به گفته مالک باشگاه شهرخودرو خراسان استقلالی‌ها پیش از توافق با حسینی قصد داشتند رحمتی را مجاب به بازگشت به استقلال کنند و گویا مبلغی که به او پیشنهاد داده بودند، 2 برابر قرارداد او با شهرخودرو بوده‌، چیزی حدود 3 تا 4 میلیارد!

 

 رشید مظاهری، گلر 4 میلیاردی

محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان ملی‌پوش و سابق ذوب‌آهن اصفهان که مدت‌ها بود زمزمه حضورش در پرسپولیس و استقلال شنیده می‌شد، با باشگاه تراکتور به توافق رسید و پس از جدایی محسن فروزان دروازه‌بان جنجالی این تیم، مظاهری دروازه‌بان اول سرخ‌پوشان تبریزی در فصل آینده خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها رقم توافقی مظاهری با تیم متمول تراکتور حدود 4 میلیارد تومان است.

 

 

  خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------