توافق پرسپولیس با بشار رسن با یک بند جدید در قرارداد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده و به زودی قراردادش را با سرخپوشان تهرانی تمدید می‌کند. 

به گزارش مهر، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس، سروش رفیعی را در حالی در لیست بازیکنان مازاد خود قرار داد که مسئولان باشگاه پرسپولیس به وی قول داده بودند بشار رسن را در پرسپولیس نگه می دارند.

 

از این رو کادرفنی جدید سرخپوشان پس از بررسی بازی های فصل گذشته این تیم بشار رسن را که به دلیل مصدومیت در تمرینات پیش فصل سرخ ها غایب است به سروش رفیعی که با این تیم به ترکیه هم رفته بود ترجیح دهند.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس برای نهایی کردن تمدید قرارداد رسن بایستی مطالبات کامل هافبک تیم ملی عراق را پرداخت می کردند اما آنها باز هم از وی تخفیف خواستند تا بتوانند با پرداخت بخشی از این مطالبات، رسن را در پرسپولیس نگه دارند.

 

بشار رسن نیز این موضوع موافقت کرد تا قرارداد وی ظرف ۲۴ ساعت آینده با پرسپولیس تمدید شود.

 

البته بهروز دزهبود مدیر برنامه بشار رسن هم اعلام کرد امروز چهارشنبه جلسه ای با مسئولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد این بازیکن برگزار می شود.

 

این در حالی است که تصویری از بشار رسن منتشر شده که برگه قرارداد پرسپولیس را در دست دارد. دزهبود در این خصوص گفت: این تصویر قدیمی است و جدید نیست.

 

سایت «السومریه نیوز» عراق هم از شرط بشار رسن برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پرده برداشته است. این سایت نوشت: «بشار رسن بندی را در قراردادش اضافه کرده که در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می تواند پرسپولیس را ترک کند.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------