مروری بر لیست استقلال و پرسپولیس برای لیگ نوزدهم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
استقلال در تمام پست‌ها جا برای جذب بازیکن دارد. 

اگرچه آن‌ها خریدهای زیادی داشتند اما لیست خروجی‌های‌شان به قدری پر و پیمان بوده که با خریدهای جدید هم لیست آن‌ها تکمیل نشده است. در لیست بزرگسالان حتی اگر علی کریمی تمدید کند و فرشید باقری هم بماند آن‌ها ۳ بازیکن از حد نصاب کمتر دارند.

 

لیست زیر ۲۵ سال با جدایی سهرابیان یک جای خالی دارد. محمدجواد محمدی هم گزینه‌ای است که در صورت پیدا شدن بازیکن مناسب از لیست خارج خواهد شد و فعلا قراردادی امضا نکرده است. استقلالی‌ها برخلاف همتای خود با لیست زیر ۲۳ سال خود کار زیاد دارند و بسیاری از بازیکنان این تیم برای حضور در ترکیب اصلی کاندیدا هستند. در حال حاضر ۴ بازیکن مازاد در لیست زیر ۲۳ سال آبی‌ها وجود دارد که البته با مشخص شدن تکلیف بازیکنانی که وضعیت قراردادشان مشخص نیست احتمالا به تعداد مجاز خواهند رسید.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

  مروری بر لیست پرسپولیس برای لیگ نوزدهم

 

در انتظار سومین خط خورده؟ 

لیست بزرگسال پرسپولیس ۲ نفر مازاد بر تعداد قانونی دارد. هر تیم می‌تواند ۱۸ بازیکن بزرگسال داشته باشد و پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به این تعداد باید روی نام ۲ بازیکن خود خط قرمز بکشند؛ اتفاقی که به بعد از پایان اردوی ترکیه و نظر نهایی کالدرون موکول شد اما سرمربی جدید سرخ‌ها زودتر از موعد نام بازیکنان خروجی را اعلام کرد و با نظر او شایان مصلح و سروش رفیعی از لیست سرخ‌ها خارج شدند. البته در صورت خرید جدید باید در انتظار سومین خط‌خورده از لیست بزرگسالان باشیم که گفته می‌شود ماهینی است. لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس هم تکمیل است مگر این‌که بشار رسن به توافق نرسد و جدا شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 در این صورت باشگاه می‌تواند یکی از بازیکنان مورد نیازش را از بازیکنان زیر ۲۵ سال جذب کند تا مشکل ترافیک در لیست بزرگسالانش کمی کمتر شود. لیست زیر ۲۳ و ۲۱ پرسپولیس هنوز به حد نصاب عدد ۹ نرسیده و آن‌ها فعلا می‌توانند در این رده سنی بازیکن جذب کنند. لیستی که البته در چند سال اخیر خیلی به کار این تیم نیامده و کمترین استفاده را از آن داشته‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------