سعید عزت‌اللهی: هیچ مذاكره‌ای با استقلال نداشته‌ام



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سعید عزت‌اللهی

 

سعید عزت‌اللهی این روزها بیش از هر زمان دیگری سرش تو كار خودش است. او زیاد در رسانه‌ها نیست. ترجیح می‌دهد بیشتر از این‌كه حرف بزند، كار كند. عزت‌اللهی اخیرا حتی وقتی در تعطیلات بود، سعی كرد از رسانه‌ها دور باشد. ا

 

و حالا به روسیه بازگشته و كار خودش را با باشگاه روستوف از سر گرفته است. خیلی‌ها تصور می‌كردند این بازیكن دیگر به روسیه بازنگردد ولی سعید به خاطر قراردادی كه با باشگاه روسی داشت به این كشور رفت. عزت‌اللهی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره این بازگشت و همین‌طور ماجرای پیشنهاد استقلال حرف‌هایی می‌زند. سعید به‌طور كلی بازگشتش به لیگ برتر را تكذیب می‌كند.

 

 تازه اول راه هستم

فعلا هدفی برای بازگشت به ایران ندارم. دوست دارم در اروپا كارم را ادامه دهم. اگر می‌خواستم زود به ایران برگردم كه اصلا چند سال قبل به اروپا نمی‌رفتم. خیلی از دوستان و باشگاه‌ها در این مدت به من لطف داشته و دارند ولی می‌خواهم در اروپا به كارم ادامه دهم. از نظر خودم تازه اول راه هستم. به اهدافی كه در این قاره دارم نرسیده ام. سال گذشته به باشگاه ردینگ رفتم و متاسفانه یك مصدومیت مانع از آن شد كه بتوانم خودم را نشان دهم. شروعم خوب بود ولی آسیب دیدم. انگیزه‌ام را از دست نخواهم داد. قطعا تلاشم را دو چندان می‌كنم. به نظر خودم تازه اول راه هستم. راه طولانی در پیش دارم.

 

 قرارداد دارم

ماندن در روسیه؟ به احتمال زیاد این اتفاق رخ می‌دهد. همان‌طور كه می‌دانید من با باشگاه روستوف قرارداد دارم و بازیكن این باشگاه هستم. نمی‌توانم سر خود برای خودم تصمیم بگیرم. روستوف علاقه دارد كه بمانم و به احتمال زیاد هم این اتفاق رخ می‌دهد و فصل جدید هم در این باشگاه حضور خواهم داشت. شرایط لیگ روسیه هم خوب است. تجربیاتم را بیشتر می‌كنم. امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری برایم رخ بیفتد.

 

 مذاكره‌ای نداشتم

من با باشگاه استقلال اصلا مذاكره‌ای نداشتم. در مدتی كه در ایران بودم خیلی شلوغ بود. واقعا دور از فوتبال بودم ولی تمرینات شخصی داشتم. الان هم كه به روسیه آمده‌ام روزی دو جلسه تمرین می‌كنم. واقعا تمرینات فشرده و خسته‌كننده است. منتها هدف بزرگی دارم و می‌خواهم ان‌شاءا... بتوانم در فصلی كه شروع شده، بازی‌های خوبی انجام دهم. برای باشگاه‌های ایرانی هم خیلی احترام قائلم، ولی همان‌طور كه گفتم فعلا در اروپا به كارم ادامه خواهم داد.

 

 باشگاه می‌خواهد بمانم

باشگاه خواهان ادامه همكاری من است. من هم دوست دارم بمانم. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------