با «امانوئل ریویر» جدیدترین گزینه خط حمله پرسپولیس آشنا شوید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
باید دید زوج علیپور از فرانسه خواهد آمد یا در روز‌های آینده باز هم گزینه‌های دیگری برای حضور در پرسپولیس مطرح خواهند شد.  

 به گزارش خبرورزشی، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس دیروز برای انجام کاری راهی وزارت ورزش شده بود. وقتی این فرد با سؤال خبرنگار ما مبنی بر جذب مهاجم خارجی مواجه شد بدون اینکه نامی از این بازیکن ببرد به خبرورزشی گفت: «با یک فوروارد اروپایی که سابقه خوبی هم در تیم‌های مطرح دارد به توافقات خوبی رسیدیم و این مهاجم به زودی به تهران می‌آید.»

 

از این مدیر در مورد قیمت این بازیکن هم پرسیدیم. او گفت: «بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار یورو قیمت این بازیکن است که می‌توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم.»

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

در این چند وقت اسامی زیادی برای حضور در خط حمله پرسپولیس مطرح شده، ولی با مشخصاتی که این مدیر پرسپولیس دیروز به ما داد مشخص شد امانوئل ریویر، مهاجم فرانسوی، شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد. اما امانوئل ریویر کیست؟ مهاجم فرانسوی با اصالتی از کشور مارتینیک و ۲۹ ساله‌ای که فصل گذشته در باشگاه متز فرانسه حضور داشت و به همراه این تیم در لیگ ۲ این کشور به مقام قهرمانی رسید. امانوئل به غیر از متز سابقه حضور در تیم‌های مطرحی مثل نیوکاسل، اوساسونا و موناکو را در کارنامه دارد که در این بین در تیم موناکو بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته بود.

 

همچنین این بازیکن سابقه حضور در تیم زیر ۲۱ ساله‌های فرانسه را هم داشته و در حال حاضر قیمتش حدود ۸۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. حالا باید دید زوج علیپور از فرانسه خواهد آمد یا در روز‌های آینده باز هم گزینه‌های دیگری برای حضور در پرسپولیس مطرح خواهند شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------