باشگاه استقلال خواستار فسخ قرارداد با شرکت مجری اسپانسرش شد/شکایت مجری اسپانسری از باشگاه پرسپولیس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه به شرکت مجری اسپانسر خود خواستار فسخ قرارداد با این شرکت شدند. 

  به گزارش فارس، مسئولان باشگاه استقلال که مدتی است با مجری اسپانسر این باشگاه که رابط بین آنها و یک اپراتور تلفن همراه است اختلاف پیدا کردند و به همین علت با ارسال نامه‌ای به این شرکت خواهان فسخ قرارداد خود شدند. از سوی دیگر مجری اسپانسر استقلال تا پایان شهریور سال جاری با این باشگاه قرارداد دارد ولی از آنجا که آنها متوجه شدند استقلالی‌ها با چند شرکت در بخش‌های مختلف مذاکره کردند به همین دلیل فعلا پاسخی به نامه باشگاه استقلال ندادند.

 

مجری اسپانسر باشگاه استقلال با توجه به مذاکرات این باشگاه با شرکت‌های دیگر منتظر است تا مسئولان این باشگاه وارد مذاکرات جدید شوند. این در حالی است که چندی پیش مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد داشتند که مجری اسپانسر شرکت تلفن همراه به تعهداتش عمل نکرده اما در این بین شرکت  مبنا توسعه با ارسال مدارکی به باشگاه استقلال و همچنین جوابیه پاسخ ادعاهای مسئولین این باشگاه را داد.

 

این شرکت نیز مدعی است که از باشگاه استقلال طلب هم دارد و ممکن است حتی در آینده‌ای نزدیک کار به شکایت از باشگاه استقلال بکشد.

 

به دلیل عدم پرداخت بدهی؛ مجری اسپانسری هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد

مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن بدهی از سوی این باشگاه، از پرسپولیس شکایت کرد.

 

 

به گزارش فارس، شرکت مبنا توسعه مبین به عنوان مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از این باشگاه شکایت کرد که این مسئله می‌تواند دردسر جدیدی برای این باشگاه به حساب بیاید.

 

فصل گذشته این شرکت که مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس است مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان قرض به این باشگاه پرداخت کرد و همچنین مبلغ ۵۰ هزار یورو هم بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس داده شد که اسناد این پرداخت‌ها در اختیار این شرکت مجری اسپانسری وجود دارد.

 

باشگاه پرسپولیس طبق این سندها موظف و مکلف بود که تا پایان فصل بدهی خود را بپردازد که این اتفاق رخ نداد، به همین دلیل مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از این باشگاه شکایت کرد و اظهار نامه شکایت هم به باشگاه پرسپولیس ارسال شد اما طبق قانون این باشگاه باید طی ۴۸ ساعت بعد از رسیدن شکایت واکنش نشان می‌داد که این اتفاق رخ نداد و حالا طبق قانون این حکم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------