رونالدو: یووه به‌زودی فاتح لیگ قهرمانان می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو
«کریستیانو رونالدو» در مراسم دریافت جایزه «قهرمان افسانه‌ای روزنامه مارکا»، برای نخستین بار از احساسی که در هنگام ترک مادرید پس از ۹ سال به وی دست داده بود، پرده برداشت. 

رونالدو شب گذشته در این مراسم جایزه «مارکا لِیِندا» را دریافت و در جلسه پرسش و پاسخی نیز شرکت کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو

مارکا این جایزه را از سال ۱۹۹۷ به بزرگان و اساطیر و افسانه‌های دنیای ورزش اهدا می‌کند و پیش از رونالدو، ستاره‌هایی همچون مایکل جردن، پله، رافائل نادال، نواک جوکوویچ، محمد علی، یوسین بولت، مایکل فلپس، مایکل شوماخر و دیگو مارادونا موفق به دریافت این جایزه شده بودند. لیونل مسی نیز در سال ۲۰۱۵ جایزه اساطیر مارکا را به خانه برد.

 

ستاره پیشین رئال در واکنش به جمله "زمانی که رئال را ترک کردی ناراحت شدم" که از سوی یکی از خبرنگاران جوان مارکا ادا شد، اظهار داشت: من هم همینطور.

 

مهاجم یووه پس از گذشت تنها ۲ ماه از فتح سومین لیگ قهرمانان اروپا به همراه کهکشانی‌ها، با کوچ از سانتیاگو برنابئو جهان فوتبال را غافلگیر کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو

فوق ستاره پرتغالی با قراردادی ۴ ساله و به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو که وی را تا سال ۲۰۲۲ در ایتالیا ماندگار می‌کند، راهی تورین شد.

 

وی ادامه داد: بعد از رسیدن به آنچه در مادرید به دست آوردم نیاز به یک تغییر و یک انگیزه تازه داشتم؛ هنوز هم می‌توانم به بردن ادامه دهم؛ یوونتوس به زودی لیگ قهرمانان را فتح می‌کند، نمی‌توانم به طور دقیق بگویم امسال این اتفاق می‌افتد یا سال آینده اما اطمینان دارم خیلی دور نیست.

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------