آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

تکلیف هدایت تیم ملی فوتبال آرژانتین مشخص شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
لیونل اسکالونی تا سال ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین خواهد بود و آلبی سلسته را در جریان انتخابی جام جهانی قطر هدایت خواهد کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) بامداد چهارشنبه اعلام کرد لیونل اسکالونی که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سرمربی موقت تیم ملی انتخاب شده بود تا سال ۲۰۲۲ هدایت آلبی سلسته را بر عهده خواهد داشت.

 

سرمربی آرژانتینی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده دارد.

 

پیش از این به صورت غیر رسمی این موضوع اعلام شده بود. چند روز پس از پایان کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ کلودیو تاپیا (رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) و سسار لوییس منوتی (مدیر تیم های ملی) در جلسه‌ای تصمیم بر ماندن سرمربی آرژانتینی تا سال ۲۰۲۲ گرفتند. در نهایت AFA یک ماه بعد این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرد.

 

پیش از این تصمیم گیری قرار بود اسکالونی تا پایان دسامبر ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده داشته باشد. سرمربی ۴۱ ساله در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دستیار خورخه سامپائولی بود و پس از این رقابت ها و برکناری سامپائولی هدایت آلبی سلسته به طور موقت به او واگذار شد. اسکالونی ابتدا برای دو بازی دوستانه قرار بود هدایت آرژانتین را بر عهده داشته باشد اما پس از این دیدار ها فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت تا پایان سال در تیم بماند.  حضور سرمربی جوان آرژانتینی پس از کسب نتایج خوب تمدید شد. او با وجود کسب عنوان سومی در کوپا آمه ریکا چهره خوبی از نسل جدید تیم ملی نشان داد. لیونل مسی هم در پایان جام از او حمایت کرد. در نهایت AFA تصمیم گرفت اسکالونی تا جام جهانی آینده سرمربی آلبی سلسته بماند.

 

در کادرفنی اسکالونی بازیکنان سابق تیم ملی آرژانتین حضور دارند. والتر ساموئل و فابیان آیالا به همراه پابلو آیمار (سرمربی تیم زیر ۱۷ سال آرژانتین) دستیاران سرمربی ۴۱ ساله هستند. البته ممکن است این کادر مانند یک سال گذشته با برخی تغییرات همراه شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------