آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استقلال منطقی بازیکن گرفت نه احساسی/ تعویق لیگ معضل شده است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
.پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص نقل و انتقالات این تیم و تغییرات زیاد در ترکیب آبی‌ها، گفت: آندره استراماچونی بر حسب نیاز تیمش وارد بازار نقل و انتقالات شد نه براساس احساس. 

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: استقلال بر خلاف دو سه فصل اخیر منطقی و بر حسب نیاز وارد بازار نقل و انتقالات شد و تا اینجای کار باید به آنها در نقل و انتقالات نمره قبولی داد.

 

وی افزود: آبی ها به دنبال ستاره خریدن بی حساب و کتاب نبودند و عمدتاً بازیکنانی را جذب کردند که در آن منطقه احساس نیاز داشتند.

 

صاحب جمعی تصریح کرد: تعطیلی بین دو فصل بیش از اندازه زیاد شده و این دست کسی هم نیست. اما به هر حال این تعطیلی بیش از حد برای استقلال و دیگر تیم ها معضلی شده است و مربیان ناچارند با ترفندهای خاصی بدن بازیکنان را برای زمان نامعلوم آغاز لیگ آماده نگه دارند.

 

پیشکوست آبی پوشان در ادامه بیان د اشت: این مشکل خاص استقلال نیست و همه تیم های لیگ با آن مواجه هستند و احتمال این که این تأخیر در آغاز لیگ باعث شود که در طول فصل ضریب مصدومیت بازیکنان زیاد شود، وجود دارد.

 

مدافع پیشین استقلال  در خاتمه اظهار داشت: انتظار هواداران در این فصل از تیمشان بالاست و آستانه تحمل آنها نسبت به سالهای پیش پایین تر است . فکر می کنم استقلالی ها ناچارند از همان ابتدای فصل نتایجی در خور شأن و نامشان کسب کنند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------