سیدجلال: نگران هستند که نکند دوباره قهرمان شویم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سیدجلال
«تعداد دشمنان پرسپولیس هر روز بیشتر می شود. خیلی ها دوست ندارند ما نتیجه نگیریم و از اینکه احتمال دارد قهرمانی شویم، نگران می‌شوند.» آن چه خواندید، بخشی از صحبت‌های سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است.

به گزارش خبرآنلاین، سیدجلال درباره وضعیت پرسپولیسی‌ها گفت: «هواداران باهوشی داریم. نیازی نیست که هر روز مصاحبه کنیم و حرف بزنیم یا به آنها بگوییم باید چه کار کرد. طرفداران پرسپولیس در این سه سال، حرفه ای ترین رفتار را داشتند و اگر ما دیر به دیر حرف می زنیم، به همین خاطر است که نیازی نمی بینیم مدام مصاحبه کرده و با هواداران صحبت کنیم.»

 

حسینی افزود: «پرسپولیس فصل بسیار سخت و مهمی را پیش رو دارد. من نمی خواهم به مسائلی که پیش می آید بدبین باشم اما در همین یک ماه گذشته ببینید که ما چه حواشی بزرگی را از سر گذراندیم. برخی، حرف و حدیث هایی ساختند تا پرسپولیس را زمین بزنند. واقعیت این است که تعداد دشمنان پرسپولیس هر روز بیشتر می شود. خیلی ها دوست ندارند ما نتیجه نگیریم و از اینکه احتمال دارد قهرمانی شویم، نگران می شوند.»

 

کاپیتان سرخ ها اضافه کرد: «از وقتی تیم مان جمع و جور شد، عده ای هستند که برنامه ریزی کردند تا پرسپولیس را دچار حاشیه کنند ولی نباید این اجازه را به آنها بدهیم. شرط تکرار قهرمانی این است که بار دیگر، اتحاد گذشته را به وجود بیاوریم و تا آخر فصل آن را حفظ کنیم. پرسپولیس تا وقتی می تواند روی پای خودش بایستد که اتحاد هواداران را پشت سر خود ببیند. زمانی برای از دست دادن وجود ندارد و از سوی دیگر، نمی توانیم نسبت به یکسری اتفاقات، بی توجه باشیم. هر کسی قهرمانی می خواهد، باید کنار پرسپولیس باشد و مقابل این حجم از حواشی بایستد. دشمنان پرسپولیس هم می دانند که در زمین، توانایی شکست دادن مان را ندارند و از این رو، می خواهند در خارج از میدان به ما ضربه بزنند که باید زرنگ باشیم و مقابل شان بایستیم.»

 

از او پرسیدیم منظورش چه کسانی هستند که گفت: «چرا باید نام ببرم، مردم این افراد را می شناسند. آنها برای نجات دادن خودشان، پرسپولیس را دچار مشکل می کنند. رفتارها و برنامه هایی دارند تا برای تیم ما دست انداز ایجاد کنند ولی نمی دانند که هر اتفاقی هم رخ بدهد، ما در کنار هم می مانیم و این اتحاد از بین نمی رود. اگر اجازه بدهیم که به ما ضربه  وارد کنند، از اهداف مان دور می شویم. خدا را شکر، بازیکنان حرفه ای و هواداران فهیم پرسپولیس، دل شان برای تیم می سوزد و سراغ این حاشیه ها نمی روند ولی باید همیشه حواس مان جمع باشد و بدانیم چه کار می کنیم و در مقابل، دشمنان تیم چه کارهایی انجام می دهند.»

 

سیدجلال در مورد عملکرد گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس اضافه کرد: «او یک مربی حرفه ای و کارنامه دار است. نمی توانیم به سادگی در مورد اهدافش حرف بزنیم. کالدرون از روزی که به ایران آمد، گفت که به نبال قهرمانی های بیشتر است. او می خواهد به پیشرفت پرسپولیس کمک کند و از این رو، باید به اندازه برانکو مورد حمایت قرار بگیرد. من مطمئنم در طول فصل، هر اتفاقی هم رخ بدهد، طرفداران پرسپولیس دست از حمایت کالدرون برنمی دارند؛ دلیلش هم مشخص است و دوباره تکرار می کنم: چون طرفداران ما، نمی خواهند پرسپولیس بیش از این لطمه بخورد.»

 

حسینی در نهایت گفت: «قرعه کشی بازی ها، دلیل دیگری است که نشان می دهد چه کار سخت و پیچیده ای در این فصل داریم. اگر در 5، 6 هفته ابتدایی با این برنامه دشوار، به نتیجه نرسیم، قطعا حواشی بیشتر خواهد شد.

 

به همین علت باید دست به دست هم بدهیم و تیم را به جلو ببریم. هر لطمه ای که به تیم وارد شود، دودش به چشم همه پرسپولیسی ها می رود. بعد از سه فصل قهرمانی، طبیعی است که خیلی ها دوست نداشته باشند پرسپولیس بیش از این موفق باشد ولی باید با همدلی و اتحاد بیشتر، تیم را به جلو ببریم. در همین هفته های ابتدایی، کارمان سخت تر هم می شود ولی نباید دست از حمایت یکدیگر برداریم. من شک ندارم این تیم در نهایت به یک موفقیت بزرگ دیگر در پایان فصل می رسد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------