صالحی : رسیدگی به پرونده کفاشیان زمان‌بَر است/ محرومیت بیرانوند قطعی است



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعتراض باشگاه پرسپولیس به دست این کمیته رسیده است، گفت: رسیدگی به پرونده علی کفاشیان نیاز به زمان بیشتری دارد.  

به گزارش مهر، عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته بازاریابی و علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به خاطر پرونده ۳۱۶ هزار دلاری حق پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی، معروف به شرکت ام‌پی‌سیلوا به مدت ۵ سال از فعالیت در فوتبال محروم شده بودند. هم ترابیان و هم کفاشیان بعد از صدور این حکم از سوی کمیته اخلاق به کمیته استیناف شکایت کردند تا در این محرومیت تجدیدنظر شود.

 

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان گفت: رسیدگی به پرونده آقای کفاشیان طولانی تر می شود چون نیاز به تحقیقات بیشتری دارد. از الان نمی توانم زمانی را برای صدور حکم نهایی اعلام کنم.

 

وی در خصوص اینکه گفته می شود کفاشیان در این پرونده تبرئه می شود اما ترابیان محکوم می ماند، تصریح کرد: هم آقای کفاشیان و هم آقای ترابیان اعتراض کرده اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. هر دو حکم با هم صادر می شود.

 

رئیس کمیته استیناف در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به آرای انضباطی دیدار با سپاهان یادآور شد: اعتراض پرسپولیسی ها آمده است و ما دادنامه را هم خواندیم. باید بگویم باوجود یکسری شائبه مبنی بر احکام تعلیقی و قطعی محرومیت تماشاگران، در حکم کمیته انضباطی که به صورت دست نوشته و تایپی وجود دارد، برگزاری بازی بدون تماشاگر تعلیقی بوده است.

 

صالحی افزود: البته آقای علیرضا بیرانوند یک جلسه محروم شده است و طبق آیین نامه، این محرومیت قطعی است.

 

به گفته رئیس کمیته استیناف، باشگاه سپاهان هم دو پرونده اعتراضی به این کمیته فرستاده است که یکی از آنها مربوط به بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر است.

 

صالحی همچنین درباره حکم سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال هم که از سوی کمیته اخلاق ۵ سال محروم شده بود، گفت: آقای افتخاری اسناد جدیدی آورد و توضیحاتی هم ارائه کرد. حکم ایشان را صادر کردیم که باید تایپ شود.

 

وی از پاسخ به این سئوال که آیا افتخاری تبرئه شده است؟ خودداری کرد و گفت: فعلا نمی توانم چیزی در این مورد بگویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------