حاتمی: نباید از استقلال به پرسپولیس می‌رفتم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال و پرسپولیس
مهاجم پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: رضایتنامه‌ام را از فولاد با ۴۰۰ میلیون گرفته بودم که آن را بخشیدم تا دوباره به استقلال برگردم، اما با گذشت یک هفته کسی به من زنگ نزد.

 به گزارش خبرورزشی، فرزاد حاتمی با حضور در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما درباره سحرخیز نبودن خود گفت: یکی از بازیکنان در انگلیس گفته بود من ساعت بعد از ۹‌ و‌ نیم شب را ندیده‌ام! من هم قبل از ۹ ونیم صبح را تا به حال ندیده بودم!

 

وی درباره اینکه شانس کدام تیم را برای قهرمانی در فصل اینده لیگ برتر بالاتر می‌بیند، گفت: سپاهان کادر خود را حفظ کرده، اما استقلال و پرسپولیس در کادر فنی و بازیکنان تغییر داشته‌اند، بنابراین شانس سپاهان بیشتر است، تراکتور هم مدعی است. مثلاً مربی گفت سروش را نمی‌خواهد و خیلی از بازیکنان را ممکن است در ترکیب نگذارد، اما قلعه‌نویی در سپاهان ماند و روی کاغذ مدعی‌تر از همه است.

 

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره انتقالش بین این دو تیم، عنوان کرد: من نباید از استقلال به پرسپولیس می‌رفتم و از همه بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و اگر یک نفر هم در استقلال هوادار من بود برای احترام گذاشتن به او نباید این کار را می‌کردم. آن موقع جوان بودم با کسی هم مشورت نکردم و سرمربی پرسپولیس هم علی دایی بود که ازکودکی دوستش داشتم و رفتم.

 

حاتمی یادآور شد: من در نیم فصل استقلال ۱۳ تا گل زدم، اما برخی اختلافات پیش آمد که در این تیم نماندم. با تیم ملی هم در کره مقدماتی جام جهانی بازی کردیم. به فولاد هم رفتم. بالاخره انتخابات اشتباه زیاد داشتم. رفاقت با حنیف هم اشتباه بود!

 

این بازیکن تاکید کرد: اگر پرسپولیس هم بودم وبه استقلال می‌رفتم همین حرف را می‌زدم و به خاطر احساسات یک نفر هم نباید این کار را می‌کردم. چون از استقلال به تیم ملی رفتم، در کوتاه مدت این تیم بهترین تجربه‌ام بود، اما در بلندمدت در تراکتور در جام باشگاه‌های آسیا نتیجه خوبی گرفتیم و اگر آن سال از نقل و انتقالات محروم‌مان نمی‌کردند مطمئناً قهرمان می‌شدیم. روز‌های خوبی در تبریز داشتم.

 

وی بهترین مربی که با او کار کرده را امیر قلعه نویی خواند و در پاسخ به اینکه امسال لیگ برتر چقدر جذاب است، گفت: همین که دیر شروع می‌شود جذاب است. از آن طرف زود تمام شد و از این طرف دیر تمام می‌شود. همه می‌دانیم اوضاع مالی باشگاه‌ها خوب نیست و اگر بازیکن دغدغه مالی داشته باشد، مثلاً مستاجر باشد یا پیش خرید کرده باشد، دغدغه‌های ذهنی به او فشار می‌آورد و اثر خود را روی زمین می‌گذارد. این مشکلات مالی روی جذابیت لیگ اثر می‌گذارد.

 

حاتمی درباره حواشی استراماچونی عنوان کرد: به این شکل قشنگ نیست و مدیران استقلال باید مدیریت کنند. یک مربی در فضای جدید قرار می‌گیرد و مطمئناً مربی جدید باید خودش را با شرایط وفق بدهد. به هر حال مدیران استقلال باید شرایط را مدیریت کنند و نگذارند تیم به حاشیه برود.

 

در ادامه تصاویری از حاتمی و دیگر فوتبالیست‌ها روی دیوار تصویری برنامه به نمایش درآمد که حاتمی درباره اولین تصویر اینطور واکنش نشان داد: قهرمانی استقلال بعد از چندین سال اتفاق افتاد و مهدی رحمتی با احترام به همه گلر‌های ایران، بیرانوند و بقیه که در چندین سال اخیر دروازه بان تیم ملی بودند، رحمتی یک سرو گردن از همه به ویژه در دوران اوجش بالاتر بود. مهدی باید از فوتبال خداحافظی می‌کرد. او ۱۰ سال پیش در شمال شهرک ساخت و دیگر نمی‌دانم از فوتبال چه می‌خواهد! مهدی بگذار قدری جوان‌ها پول بگیرند، ول کن! از محمد نوری بدتر، مهدی است!

 

وی افزود: در این عکس امیرخان به من گفت چرا به پرسپولیس رفتی؟ من هم گفتم می‌خواهم به استقلال برگردم. او هم پاسخ داد باید منتظر می‌ماندی. من رضایتنامه‌ام را از فولاد با ۴۰۰ میلیون گرفته بودم که آن را بخشیدم تا دوباره به استقلال برگردم، اما با گذشت یک هفته کسی به من زنگ نزد. بعد از این مدت دیدم یک شماره رند دارد با من تماس می‌گیرد و متوجه شدم علی آقا دایی است. او هم گفت به سعادت آباد برو و ببین شیرینی سرپرست پرسپولیس چه می‌گوید. من هم رفتم و مبلغ پَرتی گفتم که برای نیم فصل زیاد بود و دیدم موافقت شد! آن زمان این قرارداد خیلی خوبی بود. صبح بود نمی‌دانم شیرینی صبحانه خورده بود یانخورده بود هرچه گفتم قبول کرد و نوشت! اما حالا اگر در استقلال بودم به پرسپولیس نمی‌رفتم و بالعکس.

 

این فوتبالیست سابق با اشاره به اینکه ما ۱۳ گل زدیم و پاداش‌مان را ندادند پادوانی از استقلال چه توقعی دارد، درباره صحبت‌های محسن بنگر که به ماجرای استقلالی بودن امیری و بیرانوند اشاره کرده بود، گفت: محسن یک حرف می‌زند و شهر را به هم می‌ریزد.

 

حاتمی درباره مصاحبه‌اش علیه مهدی تارتار که گفته بود این مربی با تمام قدرت مقابل پرسپولیس ظاهر نمی‌شود، گفت: دیروز ظهر او زنگ زده بود و من با خانواده بودم، آشتی کرده‌ایم. من هیچ وقت زیر آن مصاحبه نمی‌زنم، اما حرفی زدم که شیطنت خبرنگار باعث آن شد. من قلباً تارتار را دوست دارم. ماشین مرا خوابانده بودند که سر تمرین آمدم و باشگاه پول هم نداده بود، در راه برگشت در اسنپ بودم که خبرنگاری زنگ زد و من هم هرچه از دهنم در می‌رفت گفتم! روز اول ماه رمضان بود و من روزه بودم و داشتم درباره بدهکار و طلبکار حرف می‌زدم که یاد حاج مهدی افتادم که چرا مرا اخراج کرد. به هر حال به او پیامک دادم و عذرخواهی کردم و در صفحه اینستاگرام خود هم این را گذاشتم.

 

این بازیکن سابق فوتبال درباره هاشم بیک زاده گفت: قبل از بازی کره جنوبی که رضا گوچان‌نژاد در آن گل زد، از تمرین به هتل آمدیم، هاشم به اتاق پزشکی رفت. من پیش کی‌روش بودم. انصافاً او از نظر روانی روی بازیکنان خیلی خوب کار می‌کرد. سرمربی کره گفته بود دوست ندارد ایران به جام‌جهانی برود. کی‌روش عکس او را روی کاغذ چاپ کرده بود. این مربی را به دزد دریایی تبدیل کرده بودند و حتی روی عکس نوشته بودند تحت تعقیب! هاشم هم آمد و به در و دیوار نگاه کرد و گفت فرزاد انتخابات شورای شهر این‌ها به ما چه ربطی دارد؟! گفتم هاشم این سر مربی کره است! فکر کرده بود تبلیغات انتخابات است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با دیدن عکسی از امیرحسین صادقی که قبلاً با او درگیر شده بود گفت: امیرحسین بچه خوبی است، اما بعضی وقت‌ها شیرین کاری می‌کند.

 

فرزاد حاتمی با دیدن عکس عمران‌زاده هم گفت: حنیف عمران زاده هر موقع جلوی هم بازی می‌کردیم، می‌گفت داداش جان من یواش! او شهر قشنگ با مردم خونگرمی دارد. او همیشه در خلوت به من حرفهایش را می‌زد، وقتی امیرخان بازی‌اش نمی‌داد هم با من درد دل می‌کرد.

 

یک بار گفت داداش یک چیزی می‌گویم به کسی نگو، او تا سوم راهنمایی بیشتر نخوانده و، چون قد و هیکلش هم خیلی درشت بوده دیگر او را مدرسه راه نداده‌اند و ماجرای اینکه او برای درس خواندن رفته بود، اما یکی از اقوام از او خواسته بود گوسفندانش را نگهداری و مدام آن‌ها را سرشماری کند. گوسفند‌ها ۱۳ تا بود، ولی حنیف می‌شمرد و یکی زیاد می‌آمد. به عمویش هم گفته بود گوسفند‌ها یکی زیاد شده! نگو او به اشتباه خودش را هم با گوسفند‌ها می‌شمرد! خودش برای من تعریف کرد! می‌خواهید با او تماس بگیرید که تائید کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------