طلب قلعه‌نویی از استقلال فاش شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت در کنفرانس خبری رقم طلب امیر قلعه نویی از استقلال را فاش کرد! 

به گزارش  ورزش سه ، یکی از خبرنگاران از رییس کمیته تعیین وضعیت پرسید چرا در اعلام رای امیر قلعه نویی به مقدار طلب او از باشگاه استقلال اشاره نکردید در حالی که در همه رای ها به مبلغ طلب شاکی اشاره می کنید؟ رییس کمیته تعیین وضعیت در پاسخ به این سوال گفت: واقعیت این است در برخی از پرونده ها از ما خواسته می شود که به رای نهایی در سایت رسمی فدراسیون فوتبال و رسانه ها اشاره نکنیم.

 

همین چند وقت پیش بود که یکی از مربیان از من خواسته بود رای پرونده هر چه هست مسکوت بماند. من هم از او یک دستخط گرفتم و از همکاران خواستم که رای این پرونده اعلام رسمی نشود. البته ما ماشین صدور رای نیستیم و به پرونده ها رسیدگی می کنیم. دلیل بر این نیست هر کسی مبلغی که مطالبه می کند رای نیز همان باشد. در پرونده قلعه نویی ایشان مبلغ 16 میلیون و 200 هزار تومان برای رسیدگی به پرونده به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده بود اما مبلغی که او از باشگاه استقلال طلب دارد 810 میلیون تومان است که از ما خواسته بود این مبلغ را افشاء نکنیم!

 

اما نورشرق با افشای طلب امیر قلعه نویی از باشگاه استقلال به نوعی درخواست این مربی را اجابت نکرد! هر چند در رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده بود به مبلغ طلب امیر قلعه نویی از باشگاه استقلال اشاره نشده بود اما اکنون نورشرق در کنفرانس خبری اش به این موضوع اشاره صریح و مستقیم داشت.

 

    

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------