مرفاوی:استقلال نباید روح اله باقری را به همین سادگی از دست می‌داد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مرفاوی
سرمربی اسبق استقلال معتقد است هواداران باید به این تیم فرصت بدهند.

به گزارش ایلنا، عبدالصمد مرفاوی سرمربی اسبق استقلال معتقد است استقلال نباید روح‌اله باقری را به همین سادگی از دست می‌داد.وی همچنین پیش بینی کرد با توجه به حضور 2 مربی خارجی روی نیمکت 2 تیم احتمال تساوی دربی زیاد است.

 

شرایط استقلال را در دو بازی اول چطور ارزیابی می‌کنید؟

یک سری مشکلات رد تیم وجود دارد که به تیم ضربه می‌زند در بازی اول نبود مترجم بود که باعث شد سرمربی نتواند حرف‌هایش را به بازیکنان منتقل کند به غیر از مترجم یک سری بازیکنان هم بودند که در بازی اول غیبت داشتند مانند سیاوش یزدانی که دیدید در بازی دوم چقدر خوب عمل کرد.

 

عملکرد خط دفاعی را چطور دیدید؟ 

خط دفاعی استقلال در این دو بازی آشفته بود و اشتباهات فردی زیادی داشت البته خیلی زود نباید در مورد این تیم قضاوت کرد باید به این تیم فرصت داد و صبر کرد تا بازیکنان جدید که به تیم اضافه شدند خودشان را پیدا کنند.

 

به نظرتان ضعف استقلال در کجاست؟

به نظر من حضور یک بازیکن که در وسط زمین باشد احساس می‌شود بازیکنی که بتواند در میانه میدان تیم را رهبری کند در حال حاضر در پست پلی‌میکر استقلال یک بازیکن توانا نیاز دارد که فصل پیش پاتوسی این کمبود را احساس می‌کرد امیدوارم هر چه زودتر این نقطه ضعف برطرف شود.

 

خیلی‌ها می‌گویند دیاباته هنوز نتوانسته در استقلال خودش را نشان دهد؟

دیاباته در بازی اول خیلی کم برای استقلال بازی کرد فکر می‌کنم او در بازی بعدی نمایش بهتری داشته باشد او در تیم‌های بزرگ فرانسه بازی کرده و از تجربه بسیار خوبی برخوردار است فکر می‌کنم به زودی بازیکنان جوان خوبی که جذب استقلال شدند می‌توانند خواسته‌های هواداران را برآورده کنند و خیلی زود به ستاره‌های استقلال تبدیل شوند. البته من فکر می‌کنم استقلال نباید روح اله باقری را به همین سادگی از دست می‌داد او می‌توانست به استقلال کمک کند به هر حال نظر کادر فنی بوده و باید به آن احترام گذاشت در حالی که من فکر می‌کنم اصلا استراماچونی آن موقع که به فوتبال ایران آمده بود شناخت چندانی از بازیکنان نداشت.

 

دربی هم نزدیک است در این باره چه نظری دارید؟

امیدوارم استقلال بتواند در دربی به موفقیت برسد حتی دربی یک بازی خاص است و هر تیم بتواند بر احساسات غلبه کند توانایی پیروز شدن در دربی را داراست. البته که پیش بینی من این است که با توجه به حضور دو مربی خارجی روی نیمکت احتمال مساوی شدن بازی بیشتر است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------