بنزما سرانجام اعتراف کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , بنزما
مهاجم فرانسوی رئال مادرید اعتراف کرد که در دوران رونالدو برای او بازی می‌کرد و به این خاطر کمتر گل می‌زد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۳۶۰، کریم بنزما در طول دوران حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید کمتر گل می‌زد. این در حالی بود که او پیراهن شماره ۹ را بر تن می‌کرد.

 

هواداران رئال هیچ‌گاه رابطه خوبی با بنزما نداشتند و بارها او را هو کردند تا اینکه رونالدو از رئال جدا شد و الان بنزما به بهترین گلزن تیمش تبدیل شده است.

این بازیکن فرانسوی در فیلم مستندی که درباره او ساخته شد سرانجام اعتراف کرد و گفت: در رئال من وظیفه داشتم که برای رونالدو فضاسازی کنم تا او به خوبی در موقعیت شوت و گلزنی قرار گیرد. من در لیون مهاجم نوک بودم و به همین خاطر گل‌های زیادی به ثمر رساندم اما در نقش من تغییر کرد و رونالدو تبدیل به گلزن تیم شد.

 

او ادامه داد: من هم در رئال گل می‌زدم اما بیشتر در نقش گل‌ساز و فضا ساز برای رونالدو بودم. من به عقب می‌رفتم تا رونالدو که در کناره‌ها بود به دروازه نزدیک شود. سبک بازی من در رئال با وجود پوشیدن شماره ۹ متفاوت بود و این رونالدو بود که گلزن تیم بود.

 

بنزما درباره مثلث BBC رئال گفت: شوت‌های بیل مثل موشک بود و فرارهای سریعی داشت اما رونالدو گلزن ما بود و من هم باید رابط بین این دو بازیکن می‌شدم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------