ادعای جنجالی مسئول باشگاه استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
درز اخبار محرمانه باشگاه استقلال به بیرون و دسترسی رسانه‌ها به آن به یک چالش جدی و سخت برای مدیران استقلال تبدیل شده است.

 به گزارش مدال، پس از انتشار خبر درگیری دو بازیکن استقلال در تمریناتی که پشت درهای بسته برگزار شد، استقلالی‌ها به تکاپو افتادند تا هرچه سریع‌تر خبرچینی که اکنون در این باشگاه جولان می‌دهد و فعالیت می‌کند را شناسایی کنند.

 

روزهای گذشته محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال وجود جاسوس در باشگاه استقلال را تایید کرده بود و حالا یکی دیگر از مسئولان این باشگاه که از این وضعیت به ستوه آمده، علیه این فرد اظهاراتی بیان کرد. البته او اسمی از شخص خاصی نبرده اما با توجه به کدهایی که ارائه داده می‌توان به سرنخ‌هایی دست یافت.

 

او در توضیح خبرچینی این شخص در استقلال این چنین توضیح می‌دهد: «کاملا خبر داریم که چه کسی اخبار را بیرون می‌برد. این فرد به یکی از طبقه‌های باشگاه می‌رود و از قراردادها عکس می‌گیرد و برای فلان سایت و خبرنگار ارسال می‌کند.» این مقام مسئول افزود: «کاملا در جریان این موضوع هستیم اما چه کاری می‌توان انجام داد؟ ایشان خبرها را به فردی می‌دهد که قبلا در باشگاه مسئولیت داشت.

 

الان که ما جای ایشان را در باشگاه تغییر داده‌ایم، سایت مذکور نزدیک به دو هفته می‌شود که خبر اختصاصی درباره استقلال نداشته و تولید نکرده است.

 

ما این موضوع را فهمیده‌ایم اما کاری از دست ما بر نمی‌‌‌آید.» وی در پایان تصریح کرد: «وقتی فلان مسئول که در باشگاه فعالیت داشت و خبرها را برای فلان خبرنگار ارسال می‌کرد دیگر چه انتظاری از یک کارمند درجه سه باشگاه دارید؟ باید ببینید کدام خبرنگار با فلان مسئول هر شب قرار دارد و می‌چرخد، بروید تحقیق کنید. کار به حدی پیچیده شده که نمی‌‌‌توان به زودی آن را حل کرد. برای حل این معضل برنامه داریم اما کار آسانی نیست.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------