توخل: اگر از قهرمانی سوال کنید، اینجا را ترک می‌کنم!/زیدان: رئال زهردار نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی مقابل رئال مادرید عنوان کرد که در صورت سوال درباره قهرمانی این تیم در اروپا فورا نشست را ترک می کند.

 به گزارش فارس، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در غیاب ۳ ستاره اصلی خود در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را با ۳ گل شکست داد.

 

توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از این برد خوب گفت: قبل از هر چیز می خواهم بگویم هر کسی در اینجا در نشست از من سوال کند که آیا شما می‌توانید قهرمان اروپا شوید؟ من نشست را فورا ترک می‌کنم. ما در این بازی عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتم و در تمام موارد از حفظ توپ تا موقعیت سازی عالی عمل کردیم.

 

وی افزود: وقتی شما در یک بازی بدون نیمار، کاوانی و ام باپه بازی می‌کنید باعث می شود که مردم شما را شانس پیروزی ندانند و این باعث می شود تا فشار روی تیم کمتر شود. اما این را باید اعتراف کنم که بازی بدون این ۳ بازیکن برای ما محال است و ما به چنین بازیکنانی نیاز مبرم داریم.

 

زیدان: رئال زهردار نیست/پاریس از ما بهتر بود 

سرمربی رئال بعد از شکست تلخ مقابل پاری سن ژرمن گفت: مشکل رئال به نظرم نداشتن زهر کافی است و تیم از ابتدا با قدرت وارد زمین بازی نمی شود.

 

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری سن ژرمن بود که شاگردان زیدان در این بازی نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خوردند.

 

زیدان بعد از این شکست تلخ گفت: از دلایل باخت از من سوال می‌کنید؟ رقیب در تمام موارد در داخل زمین از ما بهتر بود. بدتر از همه من از این ناراحت هستم که تیم از ابتدای بازی انگیزه لازم را نداشت و با قدرت بازی را شروع نکرد. پاریس در خلق فرصت‌ها بسیار عالی کار کرد. این چیزی نیست که من نگرانش باشم اما مهمتر از همه این بود که تیم با قدرت بازی نمی کرد.

 

وی افزود: من کسی را متهم نمی‌کنم ما در این بازی ۲ گل به پاری سن ژرمن زدیم ولی VAR آنها را مردود اعلام کرد. این باخت را باید فراموش کنیم و باید تمرکز خود را روی بازی بعد بگذاریم. مشکل رئال به نظرم نداشتن زهر کافی است و تیم از ابتدا با قدرت وارد زمین بازی نمی شود. پاری سن ژرمن در این بازی در همه موارد از ما برتر بود و ما بد بازی کردیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------