فتحی: بلیت در اختیار شرکت توسعه بوده است نه باشگاه استقلال/بحث مجیدی و مظلومی مطرح نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فتحی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اصلا بلیت در اختیار ما هم نبوده، ما به پیشکسوتان خودمان هم نتوانستیم بلیت بدهیم.

به گزارش فارس، امیرحسین فتحی در حاشیه دربی امروز شهر تهران در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاه استقلال بلیتی را در اختیار آنها قرار نداده است، گفت: اصلا بلیت در اختیار ما هم نبوده، ما به پیشکسوتان خودمان هم نتوانستیم بلیت بدهیم. بلیت‌ در اختیار شرکت توسعه بوده، بر اساس مصوبه شورای تامین اصلا بلیت‌فروشی صورت نگرفته، تعدادی VIP بوده و مخصوص استقلال بوده، خود وزارت ورزش و حراست هم جداگانه بلیت‌های باشگاه پرسپولیس را به آنها دادند.

 

فتحی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال دیاباته را گران خریده است، گفت:دیاباته را به قیمتی که باید می‌خریدیم، خریدیم. دیاباته وقتی به ایران آمد هفته بعدش کالدرون وارد ایران شد. او اصلا ایران نبود.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا در صورت برد به بازیکنان پاداش ویژه می‌دهد، افزود: بچه‌های استقلال برای پاداش بازی نمی‌کنند، برای پیراهنشان، برای ستاره‌هایشان و برای رنگ آبی بازی می‌کنند.

 

وی در مورد سرانجام فرشید اسماعیلی گفت: ما همه تلاشمان را کردیم و همه دیدید که دیشب مسئول کمیته انضباطی اطلاعیه داد و این مسئله را قبول نکرد.

 

فتحی در مورد اینکه بهاروند اعلام کرده ما همان جا جواب استقلال را داده‌ایم، اضافه کرد: من ندیده‌ام و فقط دیشب جواب فدراسیون فوتبال را دیدم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت استراماچونی در صورتی استقلال نتیجه نگیرد، گفت:‌ ان‌شاءالله استقلال نتیجه می‌گیرد. از استراماچونی چه استقلال نتیجه بگیرد و چه نگیرد حمایت خواهیم کرد.

 

وی در مورد اینکه بحث حضور مظلومی و مجیدی به عنوان سرمربی مطرح شده، گفت:این نظر شما است.

 

فتحی در ادامه در مورد اینکه او هرچقدر تکذیب کرده به واقعیت پیوسته است، گفت:‌این نظر شماست. استراماچونی با ما دو ساله قرارداد دارد و تمام قد از او حمایت می‌کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد فشار هواداران گفت: ان‌شاءالله بازی را امروز می‌بریم و همه چیز درست می‌شود.

 

 

به گزارش فارس، فتحی در مورد مسابقه امروز گفت: استقلال آماده این بازی است و امیدوارم شاهد یک بازی خوب در جوی آرام باشیم و در نهایت استقلال پیروز شود. امیدوارم همه شاهد یک بازی خوب باشند تا شروعی دوباره برای استقلال باشد.ما امسال تیم خوبی داریم و تاکنون کمی بدشانس بودیم. امروز ما باید 7 امتیازی باشیم، اما اینگونه نیست، چون بدشانس بودیم. 

 

وی ادامه داد: همه ما نظرمان روی برد استقلال است. کادر فنی قطعاً برای طول فصل برنامه دارد نه اینکه فقط برای یک مسابقه  برنامه‌ریزی کند. 

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صلح با استراماچونی برقرار شده است، یا خیر، عنوان کرد: صلح برقرار بوده؛ ما مربی توانمندی داریم که هدایت استقلال را برعهده گرفته است. قطعاً انشالله امروز هم برنده دربی خواهیم بود.

 

فتحی با بیان اینکه ما تیم خوبی داریم، گفت: در 3 بازی گذشته هم متسحق پیروزی بودیم و حتی مساوی هم نباید می‌گرفتیم. امیدوارم امروز به حق خود برسیم.

 

وی درمورد جذب یک بازیکن جدید، اظهار داشت: ما یک مهاجم می‌خواهیم که با نظر کادر فنی به ما اضافه خواهد شد. در حال حاضر گزینه خاصی مدنظر نداریم و نظر نهایی را سرمربی خواهد داد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص روزبه چشمی، ادامه داد: چشمی بازیکن استقلال است. او در تمرینات حضور پیدا می‌کند و امروز هم در لیست قرار دارد.

 

فتحی درخصوص تعامل با قدیمی‌های باشگاه استقلال گفت: همه قدیمی‌های استقلال سرمایه‌های باشگاه هستند. تلاش ما استفاده از وجود این افراد خواهد بود.

 

وی درمورد نظم حاکم در ورزشگاه برای بازی امروز، خاطرنشان کرد: یک عزم جمعی صورت گرفت و در این راستا باید از شورای تامین، یگان ویژه و دوستان در شرکت سازمان توسعه و نگهداری تشکر کنم که تلاش کردند یک روز آرام و بی دردسر برای تماشاگران باشد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص سهمیه 50-50 برای تماشاگران، اظهار داشت: ما امروز میزبان بودیم، اما در قانون 50-50 میزبانی معنا ندارد. ما موضوع 90-10 را مطرح کردیم، اما زیرساخت‌های این موضوع فراهم نبود. امیدوارم این میزبانی برای ما خوش یمن باشد. برابر مصوبه بازی رفت و برگشت امسال 50-50 خواهد بود از سال آینده شرایط جدیدی اجرا می شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------