اشتباهات ادامه‌دار مرد شماره یک استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
شب گذشته پرسپولیس موفق شد استقلال را روی اشتباه سیدحسین حسینی شکست دهد و به رتبه دوم جدول صعود کند.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از علیرضا جوادی؛ با جدایی سید مهدی رحمتی، سیدحسین حسینی که آرزوی شماره یک استقلال را در ذهن می‌پروراند به آرزوی خود دست یافت و به دروازه‌بان اول تیم استراماچونی تبدیل شد. روزگار اما بر وفق مراد این دروازه‌بان پیش نرفت و او در حال حاضر روزهای سختی را سپری می‌کند و به‌نظر می‌رسد تمام آرزوهایش نقش بر آب شده است.

 

خروجی که آرزوها را بر باد داد

تیم یک‌دست و باانگیزه استراماچونی در تبریز به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز رفت. استقلال برخلاف انتظار هوادارانش و کارشناسان فوتبال، موفق نشد در طول نود دقیقه بازی چشم‌نواز و جذابی را به نمایش بگذارد و تا پیش از دقیقه نود، سیدحسین حسینی بهترین بازیکن استقلال در تبریز بود؛ گرفتن یک تک به‌ تک و چند واکنش عالی تا حد زیادی خیال همه را از رفتن مهدی رحمتی راحت کرد و ثابت شد شماره یک قابل اعتماد ترکیب استقلال، حسینی است. دقیقه 95 اما شرایط را برای حسینی تغییر کرد و این بازیکن با غفلت و خارج نشدن از دروازه زمین‌ساز خطایی شد که استقلال را وارد بحران کرد.

 

خارج نشدن حسینی از دروازه باعث شد تا محمد دانشگر مجبور شود، تن به گرفتن کارت قرمز دهد تا شاید خطری دروازه استقلال را تهدید نکند، اما غافل از اینکه بازیکنان ماشین‌سازی منتظر چنین فرصتی هستند. سبزپوشان تبریزی، یک ضربه کاشته دقیق را روانه دروازه استقلال کردند تا بازی را با نتیجه 1-0 ببرند، اما اشتباه حسینی زمانی کامل شد که او در صحنه گل هیچ واکنشی از خود نشان نداد و فقط توپ را نگاه کرد تا یک شبه از عرش به فرش برسد.

 

روی زمین افتادن‌های دردسرساز و ادامه ترس از خروج

سیدحسین حسینی در بازی فولاد بازهم با چند اشتباه جنجالی یکی از روزهای تلخ استقلال را در چند سال گذشته رقم زد و موفق نشد اشتباهش در گذشته را جبران کند. روی زمین افتادن‌های گاه و بی‌گاه این بازیکن باعث شد تا داور وقت‌ اضافه زیادی را برای بازی در نظر بگیرد و این آغاز مشکلات دوباره استقلال بود. در آخرین دقایق بازی یک ارسال از سمت چپ خط دفاع استقلال با تعلل دوباره سید حسین حسینی در خروج همراه شد و فولادی‌ها موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند. اشتباهات حسینی، موضوعی بود که به‌نظر می‌رسید خیلی سریع به پایان برسد، اما تکرار این اتفاق باعث شد تا همه بفهمند که مشکل جدیدی در حوالی استقلال شکل گرفته است و امتیازات زیادی را از این تیم خواهد گرفت.

 

افراط در خروج؛ افتادن از آن طرف بام

مسجد سلیمان هم ایستگاه پایانی اشتباهات شماره یک نبود و این تیم بازهم با اشتباهات این بازیکن به دردسر افتاد و نتوانست تمام امتیازات این مسابقه را به‌دست آورد. سیدحسین حسینی این بار از آن طرف بوم افتاد و روی یک خطای کاشته به اشتباه از دروازه خارج شد و استقلال گل تساوی را دریافت کرد و جنجال‌ها ادامه یافت و دو امتیاز دیگر از دست استقلال پرید.

 

پایان حسینی؛ کاخ رویاها خراب شد

دربی نود هم حسینی را نجات نداد و این دروازه‌بان نتوانست خود را به‌عنوان دروازه‌بان اول استقلال ثابت کند. اتفاق روز گذشته اما با تمام بازی‌های گذشته فرق داشت؛ اشتباه در بزرگ‌ترین بازی فصل، آن هم در شرایطی که تیم در بحرانی قرار گرفته است که هر لحظه امکان تغییر در کادرفنی وجود دارد، می‌تواند به معنای پایان آینده حرفه‌ای یک بازیکن باشد و حالا حسین حسینی در داستان ‌عجیبی  قرار گرفته است که پایان آن نامعلوم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------