آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

خلیلی: پاسخ حواشی را داخل زمین دادیم/این برد به همه پرسپولیسی ها چسبید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,خلیلی
محسن خلیلی مهاجم پیشین پرسپولیس که حالا یکی از مدیران این تیم شده و کارهای سرپرستی را برعهده دارد، از برد مقابل استقلال در دربی به عنوان یک پیروزی انتقامی نام برد.

به گزارش خبرآنلاین؛محسن خلیلی گفت: «قبل از دربی، مسائل زیادی برایمان به وجود آوردند که عدم انتقال بلیت به باشگاه و ماجرای مصاحبه علیه پرسپولیس، نمونه های کوچکی از آن بود. واقعا نمی دانستیم باید چطور مقابل آن هجمه ها مقاومت کنیم اما کالدرون و بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بالا وارد زمین شدند و در نهایت توانستیم پاسخ آن همه حواشی را داخل میدان بدهیم. این برد به همه پرسپولیسی ها چسبید.»

 

خلیلی اضافه کرد: «شخصا به خاطر موفقیت مهدی عبدی خوشحالم. او بازیکن رو به پیشرفت و مهاجم گلزنی است. پسر خوبی هم هست و باید هوایش را داشته باشیم. امیدوارم این اتفاقات شیرین برای مان ادامه یابد و پرسپولیس که روزهای خوب خود را دنبال می کند، تا پایان فصل به روند بردهای خود ادامه بدهد. ما یک تیم منسجم هستیم که به خاطر اتحاد بین بازیکنان، پیشرفت می کنیم. کالدرون هم از بازیکنان حمایت می کند و در کنار هم می خواهیم در همین هفته به صدر جدول برسیم.»

 

سرپرست پرسپولیس در مورد دیدار با سپاهان هم گفت: «بازی دشواری است چون حریف مان می خواهد مدعی قهرمانی بماند اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای برد به میدان می رویم. امیدوارم از سه امتیاز بازی خانگی دفاع کنیم و بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------