گابریل کالدرون: اگرمبارزه کنیم ونبریم نمی‌مانم/دوبازیکن استقلال بایدمحروم می شدند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گابریل کالدرون
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره اتفاقاتی که برای تیمش رخ داده است گفت: اگر ببینیم در زمین مبارزه می کنیم اما برنده نمی‌شویم، در پرسپولیس نمی‌مانم. 

به گزارش مهر، گابریل کالدرون در نشست خبری قبل از بازی فردا پنجشنبه پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که شما می دانید یک بازی مهم برای دوتیمی است که برای قهرمانی مبارزه می کنند. البته ما دو روز فرصت کمتری از حریف داشتیم.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: طبق آماری که داشتیم میزان دوندگی بازیکنانمان در دربی بیشتر از لیگ قهرمانان اروپا بوده است ولی از لحاظ روحی خیلی خوب بودیم. بیشتر از یوونتوس و پاری سن ژرمن دویدیم.

 

وی درباره آرای انضباطی دربی پایتخت افزود: از این آرا متعجب شدم. امیدوارم در آینده به خاطر فوتبال ایران کمیته انضباطی تصمیمات عادلانه بگیرد و معیارها برای همه یکسان باشد. اینکه علیرضا بیرانوند را وقتی به خاطر یک حرکت محروم کردند گفتم احترام می گذارم اما قرار بود تراکتور یک بازی را بدون تماشاگر بازی کند. با این حال تراکتور محرومیتش بخشیده شد ولی بیرانوند محروم ماند.

 

کالدرون افزود: فرشاد احمدزاده را به خاطر یک هُل محروم کردند. آنوقت شماره یازده استقلال را که کنعانی زادگان را زد محروم نمی کنند. درباره شماره پنج آنها هم باید بگویم که او داور را به خاطر کارتی که گرفت تشویق کرد اما برخورد خاصی نشد.

 

وی درباره ادامه بازی های لیگ برتر تصریح کرد: من خیلی خوشحالم در ایران هستم و واقعا افتخار می کنم . ولی من می خواهم برد و باخت در زمین مشخص شود. اگر ببازیم مثل دیدار با تراکتور می پذیرم.

 

کالدرون تاکید کرد: وقتی می بینم آقایان فرشاد را محروم می کنند اما شماره پنج و یازده استقلال را با رفتاری دیگر مواجه می کنند تعجب می کنم. مسئولیت حرفی که الان می زنم را می پذیرم. من هر جایی که فوتبال بازی کردم این شرایط را ندیدم. اگر ببینم نمی توانم در زمین مبارزه کنم و برنده شوم نمی‌مانم.

 

وی درباره ضعف مهاجمان خود در بازی های قبلی یادآور شد: در این موضوع کاملا حق با شماست. باید با آنها کار کنیم و من باید اعتماد به نفس آنها را بالا ببرم.

 

کالدرون درباره گلزنی مهدی عبدی در دربی و همچنین احتمال حضورش در بازی فردا افزود: این موضوع فردا مشخص می شود. او گل بسیار مهمی زد و واقعا خوشحالم که بازیکن جوان گل زد. این نشان می دهد من به حضور جوانان اهمیت می دهم و باز هم روی این موضوع حساسیت خواهم داشت.

 

سرمربی سرخپوشان درباره جنجال های همیشگی بین بازیکنان پرسپولیس و سپاهان گفت: همیشه دوست دارم فنی ببریم. در بازی های دوستانه ای که قبل از فصل با بازیکنانم انجام دادیم به آنها گفتم حتی اگر تصمیم داور علیه شما بود کاری نکنید. گفتن تصمیم داور عوض نمی شود و فقط باعث می شود تمرکزمان بر هم بخورد. دیدید که در دربی هم مودب و منظم بودیم. حتی در صحنه ای که پنالتی برای استقلال گرفته شد رفتار بازیکنان ما را دیدید.

 

وی درباره اظهار نظرهای هفته گذشته خود راجع به تفاوتی که بین استقلال و پرسپولیس قائل شد تاکید کرد: من درباره وزارتخانه صحبت بدی نکردم. فقط گفتم تیم هایی هستند که هفت بازیکن جدید گرفتند و به نظرم این چیز خاصی نیست. من چیزی درباره سال های قبل نمی دانم. آنچه می دانم تیم های بزرگ باید مسئولیت پذیر باشند. من منظورم این بود که استقلال اعتراض نکند. انها تیم بزرگی هستند. صحبت هایی که اکنون کردم همین مستنداتی است که گفتم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------