آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

احساس استعداد جدید برزیلی رئال از گلزنی در برنابئو



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
ستاره جوان رئال مادرید بسیار خوشحال است که خیلی زود با پیراهن این تیم موفق به گلزنی شد. او دوست ندارد که با رونالدو مقایسه شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، زیدان در دیدار برابر اوساسونا از استعداد جدید برزیلی تیمش رونمایی کرد.

 

رودریگو مهاجم جوان برزیلی رئال مادرید تنها ۱۸ سال سن دارد. او در تابستان با ۴۰ میلیون یورو از سانتوس به رئال پیوست و تا سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد امضا کرده است.

 

این بازیکن جوان در نیمه دوم جایگزین وینیسیوس شد و تنها بعد از دو دقیقه حضور در میدان توانست گل دوم را برای رئال به ثمر رساند تا هواداران حاضر در برنابئو نام او را بر زبان آورند.

 

رودریگو بعد از بازی گفت: دوست ندارم که من را با رونالدو (برزیلی) و یا هر بازیکن دیگری مقایسه کنند. بسیار خوشحالم که گلزنی کردم. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و من تنها رودریگو هستم.

 

او ادامه داد: صحبت کردن در چنین شرایطی برای من سخت است. چنین صحنه‌ای را مدت‌هاست که در رویا دارم. بارها پیش خود تخیل کرده بودم که در برنابئو گلزنی کنم و هواداران نامم را بر زبان آورند. بسیار خوشحالم که این رویا خیلی زود برآورده شد. نمی‌توانم خوشحالی زیاد خود را بیان کنم.

 

رئال مادرید با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------