آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

خطیبی: پرسپولیس زخم خورده است/ برنامه متفاوتی در جام حذفی داریم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , خطیبی
سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی به دنبال جبران است و ماشین‌سازی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت برنامه متفاوتی تدارک دیده است. 

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی گفت:‌ این اولین بازی ما در جام حذفی با قهرمان فصل گذشته است. شرایط تیم از لحاظ بدنی و روحی کاملا آماده است. امیدوارم فردا یک بازی تماشاگرپسند و زیبا از دو تیم ببینیم. هواداران دو تیم یک نمایش هجومی و تماشاگرپسند خواهند دید. ما تا اینجای کا سعی کردیم از لحاظ روحی و نگه داشتن آمادگی شرایط جسمی روی بازیکنان کار کنیم. همچنین دو جلسه روی شادابی بدن بازیکنان کار کردیم. در لیگ برتر و در جام حذفی قرعه‌ای به نام ما افتاده که با بازی‌های سخت شروع شده است. ما تا به حال به لحاظ آمار بهتر بودیم اما امیدوارم بازی جام حذفی‌ را با برد شروع کنیم.

 

او درباره بازی ماشین‌سازی با پرسپولیس که ۹ سال پیش در رقابت‌های جام حذفی برگزار شده بود گفت:‌ آن بازی فینال بود ولی ین بازی،  بازی اول جام حذفی است. در آن بازی ما دو اخراج دادیم و شیرازه تیم از هم پاشید.

 

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه افزود:‌ الان پرسپولیس زخم خورده است و می‌خواهد از بحران خارج شود. آن‌ها می‌خواهد جبران کنند و این برای ما هم خوب و هم بد است. پرسپولیس می‌خواهد جبران کند و قطعا یک مقدار احساس غالب کارشان می‌شود ولی ما با تمام وجود بازی می‌کنیم و بازیکنان صحبت کردیم و در جلسه توجیهی با تمام نکات لازم آمادگی کامل را به  دست می‌آوریم و از حیثیت خود دفاع می‌کنیم. هواداران ماشین‌سازی باید به ورزشگاه بیایند و استادیوم را پر کنند.

 

خطیبی درباره تیمش اضافه کرد: تیمی که هجومی بازی می‌کند احتمال گل خوردنش زیاد است. ما موقعیت‌سازترین تیم لیگ هستیم اما یک برنامه قوی داریم که امیدواریم فردا اجرا کنیم و اگر اجرا شود قطعا موفق می‌شویم چون این بازی، با بازی‌های دیگر تفاوت دارد. ما در این بازی بر نامه متفاوت داریم و امیدوارم موفق باشیم.

 

او درباره دروازه‌بان‌های تیمش گفت: شما اگر در بازی‌های لیگ ببینید ۸۰ درصد اشتباهات دروازه‌بان وجود دارد. مربی دروازه‌بان با دروازه‌بان‌های ما کار کرده است و فردا مشکلی نخواهیم داشت.

 

سرمربی ماشین‌سازی درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: یکی از بازیکنان ما با مصدومیت مواجه است و پزشکان وضعیت این بازیکن را اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------