نتیجه تاریخی و باورنکردنی در فوتبال زنان برزیل



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال زنان برزیل
تیم فوتبال زنان فلامینگوی برزیل با نتیجه ۵۶ بر صفر گرمیو را شکست داد. 

در جام جهانی زنان که امسال برگزار شد، تیم ملی آمریکا در یکی از مسابقات با نتیجه ۱۳ بر صفر از سد تایلند گذشت. نتیجه‌ای عجیب که در دنیای فوتبال خیلی کم شاهد به وقوع پیوستن آن هستیم.

 

با این حال در مسابقات فوتبال زنان برزیل یک نتیجه باورنکردنی رخ داده است. تیم‌های فلامینگو و گریمیو در مسابقات قهرمانی ریودوژانیرو، رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان تیم فلامینگو با نتیجه ۵۶ بر صفر موفق به شکست حریف خود شد تا نتیجه‌ای تاریخی در دنیا فوتبال رقم بخورد. به طور میانگین زنان فلامینگو در هر یک دقیقه و ۶ ثانیه یک گل زدنند. نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۲۹ بر صفر به پایان رسیده بود. فلاویا مهاجم تیم فلامینگو هم موفق شد ۱۴ گل به تنهایی به ثمر برساند. به جز او ۹ بازیکن دیگر هم در این بازی گلزنی کردند.

 

در سال ۲۰۰۱ تیم ملی مردان استرالیا با نتیجه ۳۱ بر صفر از سد ساموآ گذشت و یکی از یک طرفه‌ترین بردها را به دست آورد اما این پیروزی به مراتب از برد کانگروها سنگین‌تر و عجیب‌تر است.

 

جاپا مدافع تیم گرمیو درباره نتیجه به دست آمده گفت: تیم حریف قبل از دقیقه یک به گل رسید و دروازه‌بان ما در دقیقه ۱۵ مصدوم شد و بیرون رفت. با این حال نباید تیم ما را مورد تمسخر قرار دهند. ما همه تلاش خود را انجام دادیم تا این نتیجه رقم نخورد. بابت باخت نه اما به خاطر پیام‌های وحشتناکی که برای ما بعد از این بازی ارسال شد دلمان شکسته است. با این حال هر روز می‌جنگیم و به تلاش کردن ادامه می‌دهیم تا بهتر و بهتر شویم.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال زنان برزیل

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال زنان برزیل

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------