رئال مادرید به دنبال جذب ستاره چلسی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رئال مادرید
تیم فوتبال رئال مادرید درصدد است برای تقویت خط میانی ستاره فرانسوی چلسی را به خدمت گیرد و برای این کار باید با یووه رقابت کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال رئال مادرید آماده است تا با یوونتوس ایتالیا بر سر جذب ستاره میانی چلسی، انگولو کانته، رقابت کند. مطبوعات اسپانیا و حتی ایتالیا این خبر را تائید کردند.

 

دیاریو اسپورت اخیرا به نقل از چندین رسانه معتبر اعلام کرده که ملی‌پوش فرانسوی در رادار زیدان است و سرمربی فرانسوی برای تقویت خط میانی تیمش روی بازیکن هموطن خودش حسابی ویژه باز کرده است.

 

کانته آماری درخشان داشته و بعد از قهرمانی پشت سر هم در لیگ برتر انگلیس با لسترسیتی و بعد از آن چلسی، توانسته با فرانسه قهرمان جام جهانی شود.

 

او که ۲۸ سال سن دارد حالا ستاره باشگاه لندنی است و بعد از جدایی ادن هازارد و رفتنش به رئال، فضا برای درخشش او بیشتر هم شده است. این در حالی است که زیدان از مدت‌ها قبل یکی از هواداران این بازیکن بوده و دوست داشته او را در تیمش داشته باشد.

 

اما بر سر راه این انتقال موانعی وجود دارد که یکی از آن‌ها رقم درخواستی بالای چلسی برای صدور اجازه خروج این بازیکن و دیگری تمایل یوونتوس برای خرید این بازیکن است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------