دایی: مجیدی نباید مربیگری امیدها را می‌پذیرفت/ "ان‌شاءالله" بریم المپیک!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی دایی
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال معتقد است اگر فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید باقی می‌ماند و تیمش نتیجه نمی‌گرفت، پرونده مربی‌گری‌اش بسته می‌شد.

علی دایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حواشی تیم ملی امید و حضور حمید استیلی  در راس کار کادر فنی این تیم گفت:‌ خیلی به طور ریز مسائل تیم ملی امید را دنبال نمی‌کنم؛ اما تیم ملی امید ما باید بهترین کارد فنی را در اختیار داشته باشد تا بعد از این همه سال به المپیک صعود کند. خوشبختانه تیم ملی بزرگسالان ۲ دوره پیاپی به جام جهانی رفته است اما تیم ملی امید ما احتیاج به بررسی بیش‌تری دارد. متاسفانه ما زمان را از دست دادیم و از این شاخه به آن شاخه پریده‌ایم و تا به حال نتوانسته‌ایم تصمیم درست و حسابی بگیریم.

 

ما درباره تیم ملی امید مسیر را اشتباه رفتیم اما امیدواریم این تیم موفق شود. ما به غیر از «ان‌شاءالله» گفتن کار دیگری از دست ما بر نمی‌آید اما ان‌شاءالله بتوانند موفق باشند و تیم ملی امید را به المپیک ببرند. همه ما آرزو داریم تیم ملی امید خوب شکل بگیرد و به المپیک صعود کند. من برای آقای استیلی آرزوی موفقیت می‌کنم تا در تیم ملی امید که راه پرخطری در پیش دارد موفق باشد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فرهاد مجیدی به کارش در تیم ملی امید ادامه می‌داد؟ گفت: من در کم و کیف کارهای فرهاد مجیدی نیستم اما او اگر می‌ماند و تیم ملی به المپیک صعود نمی‌کرد، پرونده مربی‌گری‌اش بسته می‌شد. به نظر من تیم ملی امید نیاز به یک فرد باتجربه‌تر دارد که کارنامه و دوران مربی‌گری خوبی داشته باشد. مربی تیم ملی امید باید بتواند همه استعدادها را به خوبی شناسایی کند.

 

دایی تصریح کرد: فرهاد مجیدی دوست و رفیق من است و زمانی که نامش به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی امید مطرح شد، دوست نداشتم این پیشنهاد را قبول کند. فرهاد مجیدی می‌تواند مربی بزرگی شود چون توانایی و استعداد لازم را دارد. او در تیم‌های بزرگ تجارب زیادی به دست آورده است. به نظر من فرهاد مجیدی از همان ابتدا نباید این مسوولیت را قبول می‌کرد همان‌طور که گفتم او می‌تواند در آینده یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران شود و به فوتبال ایران خدمت کند. نباید کاری کنیم که فرهاد مجیدی را از دست دهیم تا او بتواند مربی‌گری را به درستی شروع کند و در آینده موفق شود.

 

وی درباره مذاکراتش با باشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: من از اعضای هیات مدیره و همین‌طور مدیرعامل کارخانه و همین‌طور باشگاه تشکر می‌کنم اما من نمی‌توانم هدایت این تیم را بر عهده بگریم. به مسوولان باشگاه گل‌گهر گفتم الان تمرکز و توانایی لازم را ندارم که به تیم گل‌گهر سیرجان کمک کنم. فعلا تصمیم ندارم در فوتبال کار کنم و درگیر کارهای شخصی خودم هستم. امروز (دوشنبه) دوباره با مسوولان این باشگاه سیرجانی جلسه‌ای داشتیم و به آن‌ها گفتم خودم دلم می‌خواهد که به تیم فوتبال مردم سیرجان کمک کنم اما متاسفانه شرایطش را ندارم که این کار را انجام دهم.

 

دایی در پایان درباره درگذشت جعفر کاشانی گفت: درگذشت جعفر کاشانی، ضایعه بزرگی برای ورزش و فوتبال ایران بود. مخصوصا پرسپولیسی‌ها و شاهینی‌ها که او را واقعا دوست داشتند او از بزرگان فوتبال ما بود. ما یک مرد بزرگ را از دست دادیم و فکر نمی‌کنم حالا حالاها، آدم‌هایی که مثل ایشان از دست دادیم را دوباره در فوتبال ما متولد شود.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------