۴ دربی‌ که نتیجه‌اش در زمین مشخص نشد؛ از سیلی به داور تا سوپرجام جنجالی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

عصر دوشنبه گذشته بود که دادگاه کاس اعلام کرد باشگاه پرسپولیس قهرمان سوپرجام سال گذشته است و نتیجه بازی سرخ‌پوشان مقابل استقلال 3-صفر شده است. ناتمام ماندن و مشخص نشدن نتیجه دربی به قسمتی از تاریخچه این مسابقه تبدیل شده و با حساب دربی سوپرجام، 4 مسابقه در تاریخ دربی نتیجه‌اش جایی خارج از زمین مسابقه رقم خورده است.

 

 جنجال دروازه‌بان سرخ‌ها

دربی چهارم اولین دربی‌ای بود که نتیجه‌اش خارج از زمین مسابقه رقم خورد و ناتمام ماند؛ زمانی که بازی با نتیجه یک-صفر به سود استقلال پیگیری می‌شد، محمود خوردبین، بازیکن جوان تیم پرسپولیس گلی را وارد دروازه آبی‌پوشان کرد و بازی مساوی شد اما ابوالقاسم حاج‌ابوالحسن، داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد. این تصمیم داور با خشم عزیز اصلی، دروازه‌بان پرسپولیس همراه شد و او سیلی محکمی به صورت داور زد. درنهایت هم سرخ‌پوشان حاضر به ادامه بازی نشدند و بازی با نتیجه 3-صفر به سود استقلال اعلام شد.

 

 پرسپولیس و ترک زمین

دربی ششم باز هم فرصتی برای شکل‌گیری جنجال‌ها بود و در حالی که بازی یک-یک مساوی بود باز هم پرسپولیسی‌ها به تصمیم داور معترض شدند و بازی را ترک کردند. در نتیجه فدراسیون دوباره حکم به پیروزی 3-صفر استقلالی‌ها داد تا آبی‌پوشان دومین پیروزی خارج از زمین خود را جشن بگیرند.

 

 هجوم تماشاگران

بعد از جنجال‌های دربی ششم تا دربی شماره 38 خبری از این دست اتفاقات نبود و 2 تیم با حداقل مشکلات به مصاف یکدیگر می‌رفتند اما دربی 39 با یک جنجال بزرگ همراه شد. در حالی که سرخ‌پوشان برد 2-صفر را با نتیجه 2-2 عوض کرده بودند، درگیری میان بازیکنان با هجوم تماشاگران به زمین همراه شد و درنهایت بازی نیمه‌تمام ماند تا فدراسیون دوباره وارد عمل شود و باز هم حکم به برد 3-صفر استقلال بدهد.

 

 سوپرجام جنجالی

با شکل‌گیری سوپرجام دوباره این مشکلات شروع شد و 2 تیم باز هم در برگزاری دربی دچار چالش شدند. استقلالی‌ها که فصل گذشته اردوی پیش‌فصل خود را خیلی دیر آغاز کردند برای شرکت در دربی اعلام آمادگی نکردند و در همین راستا در ابتدا کمیته انضباطی و بعد از آن کمیته استیناف اعلام کردند که نتیجه دربی سوپرجام 3-صفر به سود پرسپولیس است.

 

 

  خراسان 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------